AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Dere som har et barn som hadde atopisk eksem men som ble helt kvitt det, hvor gammelt var barnet da? Jeg vet hva statistikken sier og er ikke ute etter tips til kremer Vet at noen har det hele livet.Anonymous poster hash: 6eb17...95e
Gjest Magdalene Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Vår har ikke vært plaget overhodet i vinter. (Han er 2år og 8mmd). Fjoråret var et helvete..
Mynona Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har hatt eksem siden jeg var 6 mnd, og ble kvitt det når jeg var rundt 26-27 år. Kan ha litt antydning til eksem om vintern enda, men da er det som regel bare tørre partier som jeg klarer å få smurt opp + solarium 2 ganger i uken i noen uker, så er alt fint igjen. Mener hudlegen min sa til meg da jeg var rundt 18 at 90% vokser av seg eksem innen de er 18 år. Jeg var fortsatt hardt angrepet, så det var skikkelig drittbeskjed å få. Men heldigvis var jeg bare litt sent ute
Saraby Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Mitt forsvant da jeg kom i puberteten rundt 11-12 års alderen har som Mynona litt Ntydninger til partier med eksem om vinteren, men det er småtteri og går fort over.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Datteren min har akkurat fyllt tre.. Hun har vokst fra seg all eksem utenom på hendene.. Hun har hatt veldig mye siden hun var født., Anonymous poster hash: 9f9f7...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå