AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg skal ned i vekt, for å holde søtsuget borte de gangene jeg får det pleier jeg å tygge sukkerfri tyggis, dette er jo ikke mat? idag klarte jeg å tygge 2 pakker.. jeg pleier å skrive ned hva jeg spiser på en dagg. Så jeg får en oversikt på hvor mange kalorier jeg har spist på en dag. Men skal jeg virkerlig skrive ned kaloriene i tyggisen? Isåfal virker det veldig absurd siden det ikke er mat trenger gode råd og svar!Anonymous poster hash: cb1d9...52d
Gjest Vena Cava Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Så lenge du ikke svelger tyggisen så trenger du ikke det nei;) Må ikke bli helt fanatisk nå da. Håper du gir deg selv lov til å spise noe godt iblant også
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 To pakker tyggis inneholder rundt 50 kalorier. Så om du vil rekne det med eller ikke, er opp til deg selv. Anonymous poster hash: 9e3b1...e62
drue Skrevet 26. mars 2015 #4 Skrevet 26. mars 2015 Jeg hadde ikke telt med kalorier fra tyggis. Det er helt unødvendig.
PrinsesseNila Skrevet 26. mars 2015 #5 Skrevet 26. mars 2015 (endret) Dersom du bruker så store mengder som du sier så ville jeg ha gjort det ja. 2 pakker tyggis blir vell 100 kalorier om jeg ikke tar helt feil, og det har jo noe å si fra eller til. Edit: Selv om du ikke svelger selve tyggisen så tygger du jo ut smaken og søtstoffet og sånt av den. Og sånt har kalorier Endret 26. mars 2015 av PrinsesseNila 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå