Gjest Nimbi Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Er det noen som har tips til en god sport-bh med mye støtte som i tillegg har lukking/åpning på ryggen? Gjerne med tykt stoff eller padding. Er fornøyd med Pierre Robert sine sports bh'er men er så tungvint å ta av og på og trykker så mye på skuldrene/nakkene og får nesten hodepine av den. Men kan ikke gå opp en str heller. Må fungere til løping, fotball og lignende.
Gjest Margit Spat Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Shock Absorber har i alle fall sports-BHer som kan åpnes og lukkes bakpå ryggen. Dersom Pierre Robert sin topp trykker på skuldrene/nakken er den ikke riktig for deg. BHer skal stramme skikkelig rundt, og ikke trykke på skuldrene og nakken. Da er litt av poenget borte.
PoisonIwy Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 (endret) 2xu sin high impact er helt super. Puppene flytter ikke på seg og lukking i ryggen. God kvalitet og holder godt i vask. Koster litt da. Endret 24. mars 2015 av PoisonIwy
Ananas. Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Etter jeg begynte med Shock Absorber kommer jeg aldri til å skifte merke, med mindre de slutter å produsere, da. Har liten omkrets og E-cup, så har behov for mye støtte, synes den sitter helt perfekt og merker knapt at jeg har pupper mens jeg løper. Jeg bruker dem stort sett bare til løping, men løper 3-4 ganger i uka, så vet at den duger til det ihvertfall. Edit: Jeg bruker den som heter ultimate run bra. Endret 24. mars 2015 av Ananas.
Poppie Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Shock Absorber her også. Kan hoppe på trampoline uten at jeg merker jeg har pupper.
Miss Indi Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Shock Absorber her også. Kan hoppe på trampoline uten at jeg merker jeg har pupper. Hvor kjøpes den?
Wiwa Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 Hvor kjøpes den? Den kan kjøpes på nettet på både Nelly og Bravissimo sine nettsider. Den er mye billigere på Bravissimo da
lemon-aid Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Casall har en knallgod modell med hemper på ryggen. Den gir god støtte!! Kjøpte den på XXL. 1
Poppie Skrevet 25. mars 2015 #9 Skrevet 25. mars 2015 Hvor kjøpes den? Kjøper mine på Bravissimo eller Figleaves
drue Skrevet 25. mars 2015 #10 Skrevet 25. mars 2015 Shock Absorber er den beste sports-BHen jeg noensinne har eid. Har to nå, må kjøpe flere da disse begynner å bli slitt (hatt dem i noen år). Jeg kjøpte mine på Intersport.
FantasDick Skrevet 25. mars 2015 #11 Skrevet 25. mars 2015 Shock Absorber. Den er helt fantastisk, puppene sitter som støpte på plass, helt sykt! Kjøpte min på eBay.
Gjest Nimbi Skrevet 25. mars 2015 #12 Skrevet 25. mars 2015 Er det denne typen dere mener? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sportsklær/sports-bh/shock-absorber-750/run-sports-bra-750073-14/?utm_source=Prisjakt.nu&utm_medium=Display&utm_campaign=Mixed%20NO Fant litt forskjellig som het shock absorber så var ikke helt sikker. Takk for alle tips
Gjest Nimbi Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 Casall har en knallgod modell med hemper på ryggen. Den gir god støtte!! Kjøpte den på XXL. Er det en av disse? https://www.gsport.no/klaer/sports-bh/casall Er litt billigere en Shock absorber virker det som.
Minya Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 Jeg sverger til Swegmark sine. Du velger størrelse basert på omkrets, de er brede i frontstykket og skikkelig behagelige å ha på, selv med stor byste (spilebh'ene mine fra Triumph måler 70F) Brede stropper, tre hemper på ryggen og generelt god elastisitet som holder lenge, selv etter lang tids bruk og vask i vaskemaskin. Jeg bytter ut mine omtrent annenhvert år, men så har jeg en fire-fem stykker å bruke om hverandre. Bruker dem til både trening og jobb, da spilebh'er som oftest blir plagsomme i en aktiv jobb. Selges hos Lindex, koster et par hundrelapper per stykk.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #15 Skrevet 25. mars 2015 Liker godt casall heroic Gir god støtte og er bahgelig å ha på. Mine ikke så faste f-cup pupper sitter som støpt når jeg løper. Anonymous poster hash: c76cb...259
FantasDick Skrevet 25. mars 2015 #16 Skrevet 25. mars 2015 Er det denne typen dere mener? http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sportsklær/sports-bh/shock-absorber-750/run-sports-bra-750073-14/?utm_source=Prisjakt.nu&utm_medium=Display&utm_campaign=Mixed%20NO Jeg har denne.
Poppie Skrevet 26. mars 2015 #17 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har denne i flere farger : http://www.bravissimo.com/products/lingerie/sports-bras/max-sports-bra/black-white/be53bw/?level=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå