Gå til innhold

Tips til sports-bh med lukking på ryggen

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbi
Skrevet

Er det noen som har tips til en god sport-bh med mye støtte som i tillegg har lukking/åpning på ryggen?

Gjerne med tykt stoff eller padding.

Er fornøyd med Pierre Robert sine sports bh'er men er så tungvint å ta av og på og trykker så mye på skuldrene/nakkene og får nesten hodepine av den. Men kan ikke gå opp en str heller.

Må fungere til løping, fotball og lignende. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Shock Absorber har i alle fall sports-BHer som kan åpnes og lukkes bakpå ryggen.

Dersom Pierre Robert sin topp trykker på skuldrene/nakken er den ikke riktig for deg. BHer skal stramme skikkelig rundt, og ikke trykke på skuldrene og nakken. Da er litt av poenget borte.

Skrevet (endret)

2xu sin high impact er helt super. Puppene flytter ikke på seg og lukking i ryggen. God kvalitet og holder godt i vask. Koster litt da.

Endret av PoisonIwy
Skrevet (endret)

Etter jeg begynte med Shock Absorber kommer jeg aldri til å skifte merke, med mindre de slutter å produsere, da. Har liten omkrets og E-cup, så har behov for mye støtte, synes den sitter helt perfekt og merker knapt at jeg har pupper mens jeg løper. Jeg bruker dem stort sett bare til løping, men løper 3-4 ganger i uka, så vet at den duger til det ihvertfall.

Edit: Jeg bruker den som heter ultimate run bra.

Endret av Ananas.
Skrevet

Shock Absorber her også. Kan hoppe på trampoline uten at jeg merker jeg har pupper.

Skrevet

Shock Absorber her også. Kan hoppe på trampoline uten at jeg merker jeg har pupper.

Hvor kjøpes den?

Skrevet

Hvor kjøpes den?

Den kan kjøpes på nettet på både Nelly og Bravissimo sine nettsider.

Den er mye billigere på Bravissimo da :)

Skrevet

Casall har en knallgod modell med hemper på ryggen. Den gir god støtte!! Kjøpte den på XXL.

• Liker 1
Skrevet

Hvor kjøpes den?

Kjøper mine på Bravissimo eller Figleaves :)

Skrevet

Shock Absorber er den beste sports-BHen jeg noensinne har eid. Har to nå, må kjøpe flere da disse begynner å bli slitt (hatt dem i noen år). Jeg kjøpte mine på Intersport.

Skrevet

Shock Absorber. Den er helt fantastisk, puppene sitter som støpte på plass, helt sykt! Kjøpte min på eBay. :)

Skrevet

Jeg sverger til Swegmark sine.

Du velger størrelse basert på omkrets, de er brede i frontstykket og skikkelig behagelige å ha på, selv med stor byste (spilebh'ene mine fra Triumph måler 70F)

Brede stropper, tre hemper på ryggen og generelt god elastisitet som holder lenge, selv etter lang tids bruk og vask i vaskemaskin.

Jeg bytter ut mine omtrent annenhvert år, men så har jeg en fire-fem stykker å bruke om hverandre. Bruker dem til både trening og jobb, da spilebh'er som oftest blir plagsomme i en aktiv jobb.

Selges hos Lindex, koster et par hundrelapper per stykk.

AnonymBruker
Skrevet

Liker godt casall heroic :) Gir god støtte og er bahgelig å ha på. Mine ikke så faste f-cup pupper sitter som støpt når jeg løper.

Anonymous poster hash: c76cb...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...