AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Hei! Jeg er en jente på 22 som har tenkt på å klippe meg i lang tid nå. Jeg har hår til brystene, og det ser fint ut med en gang jeg har stylet det. Problemet er at det faller så fort sammen igjen, så mesteparten av tiden henger det bare der. Så jeg vurderer å klippe det slik at det går rett nedenfor skuldrene, tenker kanskje at det vil være lettere å style og få volum i? Jeg er bare redd for å angre, har jo spart lenge! Dere som har klipt dere kortere, ble dere fornøyd? Jeg vil ikke bare ha en frisyre som er "praktisk", jeg vil gjerne se bra ut også er redd jeg ikke vil føle meg like sexy uten langt hår.. Hehe Anonymous poster hash: e2025...c6a
julie90 Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Jeg ble superfornøyd Er både fint med stritt og bølget hår. Føler meg absolutt fremdeles feminim! Endret 24. mars 2015 av julie90
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Hei! Jeg er en jente på 22 som har tenkt på å klippe meg i lang tid nå. Jeg har hår til brystene, og det ser fint ut med en gang jeg har stylet det. Problemet er at det faller så fort sammen igjen, så mesteparten av tiden henger det bare der. Så jeg vurderer å klippe det slik at det går rett nedenfor skuldrene, tenker kanskje at det vil være lettere å style og få volum i? Jeg er bare redd for å angre, har jo spart lenge! Dere som har klipt dere kortere, ble dere fornøyd? Jeg vil ikke bare ha en frisyre som er "praktisk", jeg vil gjerne se bra ut også er redd jeg ikke vil føle meg like sexy uten langt hår.. Hehe Anonymous poster hash: e2025...c6a Jeg hadde samme dilemma og angret enormt etter jeg gjennomførte klippen. Håret letter like fort sammen nå Og jeg føler meg ikke gin lengre. Håret mitt var liksom prikken over i'en Jeg vil faktisk fraråde deg det, hvis ikke du veldig vil klippe degAnonymous poster hash: d5718...272
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Da det var halvlangt: Savnet kun langt hår når jeg var naken og under sex Vil ikke si det var verken mer eller mindre praktisk enn det var å ha langt hår. Ikke gjorde det så mye verken til eller fra på den feminine følelsen. Da det var pinnekort: Ble jeg overrasket over hvor mye mer tid jeg måtte bruke for å style det enn før. Gikk møkklei av å både måtte bruke mye tid på å style det og på å ha få muligheter til ulike frisyrer. Anonymous poster hash: 8a401...cf5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Jeg hadde samme dilemma og angret enormt etter jeg gjennomførte klippen. Håret letter like fort sammen nå Og jeg føler meg ikke gin lengre. Håret mitt var liksom prikken over i'en Jeg vil faktisk fraråde deg det, hvis ikke du veldig vil klippe degAnonymous poster hash: d5718...272 Men det vokser ut igjen? Hvor kort klippet du deg? Anonymous poster hash: 65846...0d2
Thorn Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Jeg klipper meg kort (til rett over skuldrene) med noen års mellomrom. Elsker å ha kortere hår, men blir lei av å ikke kunne gjøre så mye med det. Derfor lar jeg det vokse ut til jeg blir lei av å gjøre så mye med det og klipper det igjen 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Men det vokser ut igjen? Hvor kort klippet du deg?Anonymous poster hash: 65846...0d2 Men når man vil ha langt hår, så vokser det i sneglefart. Jeg hadde hår til rumpa og klippet meg til skuldrene. Jeg går med extensions nå. Føler meg enkelt og greit ikke fin uten mine lange lokker Anonymous poster hash: d5718...272
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #8 Skrevet 25. mars 2015 Hva er årsaken til at håret ditt faller sammen, da? Håret mitt er tykt, glatt og tungt, så det glir ut av frisyrer uansett hvilken lengde jeg har. Anonymous poster hash: 321c1...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå