Gå til innhold

Billigst egg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man tak i billigst egg denne uka? Tenker på Jessheim om det har noe å si, men vi har jo de fleste butikker her. Har ikke bil så får ikke kjørt rundt til de forskjellige butikken og sjekka. Vi må ha masse, masse egg til påsken og vi har ikke mest å bruke så billigst mulig har litt å si.

Skjønner jo at jeg banner i kirka når jeg spør etter billigst mulig av en råvare på KG, men det får vel så være..

Anonymous poster hash: f575d...3c9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper 12-pakning på Rema 1000. "Best Pris", mener jeg den heter :) Koster vel 18 kr for 12? Det er det billigste jeg har kommet over i hvert fall..

Anonymous poster hash: 8ad17...9a1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rema har de billigste økologiske eggene! :)

Anonymous poster hash: 9ca72...cf5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper på coop eller first price, 18 store og mellomstore egg til ca 40 kr. Synes det er helt overkommelig. Kjøper det mest fordi det er kjekt med mer enn bare 12. Baker en del og spiser en del egg. Betaler ikke 50 kr for 12 egg ihvertfall. Og best pris fra rema er de minste eggene man finner, de styrer jeg unna uansett.

Anonymous poster hash: c768d...78a

AnonymBruker
Skrevet

Bunnpris, 12 egg til 24,95.

Anonymous poster hash: 16d3c...765

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Ser Meny har 18 egg til 39kr

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket Kaiser? Den lokale frukt og grønt'en min har i hvert fall veldig billige egg her, tipper Kaiser også har.

Anonymous poster hash: 08170...ded

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket Kaiser? Den lokale frukt og grønt'en min har i hvert fall veldig billige egg her, tipper Kaiser også har.

Anonymous poster hash: 08170...ded

Takk for mange gode tips :) får ta en tur på kaiser og se :)

Anonymous poster hash: f575d...3c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...