Gå til innhold

Dere som har spart til langt hår. Hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde guttekort hår da jeg var 12-13, og da jeg var 16 hadde jeg hår ned til midjen.

Jeg er over 30 og har fremdeles hår til midjen. Jeg har ikke vært til frisør på flere år og stusser håret bare 2 ganger i året. Jeg tror at jo mindre man tilfører håret av kjemikalier og varmebehandling, jo bedre. Nå kurer jeg håret av og til med kokosnøttolje og vasker det annenhver dag. Jeg bruker ofte sls-fri hårvask, men ikke hver gang. Tilfører fukt ved å ha olje i håret etter vask.

Anonymous poster hash: 1b52a...f43
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klippet håret mitt til en lang bob (så det akkurat berørte skuldrene) i slutten av mai i fjor, og nå har jeg til under puppene. Men jeg tror jeg har rask hårvekst da...

Vasker håret hver 3. dag, varmebehandler det hver 3. dag. Bruker så godt som aldri hårstrikk. Vasker det med shampo to ganger per vask og bruker hårkur i stede for balsam. Tar ingen tilskudd, bruker litt moroccan oil på tuppene en gang i blant når jeg husker det. Klipper meg en gang i året.

Hei - hva bruker du istedet for hårstrikk? Og hvilken hårkur bruker du? Interessant at du bruker det istedet for balsam :)

Hos noen er håret "programmert" til å kun vokse en lengde.. Mange jeg kjenner sparer og sparer, men det blir aldri lenger enn der det stopper. hehhe

Anonymous poster hash: 8a0a0...57f

Det tror jeg også. Jeg er selv fra en "hårfamilie" der nesten alle har tykt og fyldig hår som vokser raskt.

Skrevet (endret)

Hei - hva bruker du istedet for hårstrikk? Og hvilken hårkur bruker du? Interessant at du bruker det istedet for balsam :)

Bruker minst mulig hårstrikk (aldri hele dagen, kun rundt 1,5 time 3 ganger i uken på trening + 5 min hver morgen og kveld mens jeg vasker ansiktet og pusser tenner og da ALDRI med metall på). Hårkur: MorrocanOil hårkuren er favoritten. Bruker også noen ganger Aussie-hårkurer :) Siden jeg kun vasker håret 2 ganger i uka og en skal bruke hårkur 2 ganger i uka så blir det sånn. Opplever også at håret er mye mer glansfullt, brekker mindre og deler seg ikke om jeg bruker hårkur fremfor balsam :) Bruker også ofte å "dynke" endene i MorrocanOil eller kokosolje noen timer før jeg skal vaske det.

Edit: leif

Endret av PrinsesseNila

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...