AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Del Skrevet 24. mars 2015 Er det noen som vet om det er like dyrt for briller med styrke, som uten? Anonymous poster hash: ba44d...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 24. mars 2015 #2 Del Skrevet 24. mars 2015 Det burde være mulig å få briller uten styrke i butikker som Glitter, Accessorize, osv. Så tror det blir ganske mye dyrere med styrke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Del Skrevet 24. mars 2015 Det spørs jo hvor du kjøper dem. På nille f.eks koster det ca 50 kroner for briller med styrke, tror jeg. På brillebutikker er det nok en del dyrere vil jeg tro. Anonymous poster hash: 7e80e...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Del Skrevet 24. mars 2015 Hvorfor skal du ha briller uten styrke? Anonymous poster hash: 61988...3b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Del Skrevet 24. mars 2015 Det er billigere uten styrke (tenker da at du mener litt dyrere briller hos optiker). Forrige gang jeg kjøpte briller kostet selve innfatningen 798 kr. Betalte til sammen 3000 når glassene kom med i prisen. Anonymous poster hash: a1524...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Del Skrevet 24. mars 2015 Skal selvfølgelig kjøpes hos optiker. Det egentlige spørsmålet er vel, om den prisen som står på selve innfatningen er prisen det ender opp med når glassene er satt i? Orker ikke dra til optikeren for og spørre om ett spørsmål, derfor spør jeg her :-) Anonymous poster hash: ba44d...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Del Skrevet 24. mars 2015 Skal selvfølgelig kjøpes hos optiker. Det egentlige spørsmålet er vel, om den prisen som står på selve innfatningen er prisen det ender opp med når glassene er satt i? Orker ikke dra til optikeren for og spørre om ett spørsmål, derfor spør jeg her :-) Anonymous poster hash: ba44d...e9c Der jeg har vært har prisen på infatningen hengt på, hva glassene koster kommer jo an på hva slags glass en skal ha:) Anonymous poster hash: d7974...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 25. mars 2015 #8 Del Skrevet 25. mars 2015 Glassene kommer som regel i tillegg. Eneste stedet jeg vet prisen som står på er inkl. glass er på Specsavers. Hvor mye glassene koster kommer helt an på hvilke glass du behøver, men fra 500 kr og opp per glass. Jeg betalte sist 1000 kr per glass. (Så innfatning + 2000 kr i glass.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå