AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Usikker på om jeg har eggløsning. Tatt eggløsningstester som ofte er positive, men nå gikk tempen opp også så har ett lite håp! Lurer på om vi med PCOS har like stor sannsynlighet for å bli gravid som friske hvis vi har eggløsning? Anonymous poster hash: c07e7...d97
Biloba Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Usikker på om jeg har eggløsning. Tatt eggløsningstester som ofte er positive, men nå gikk tempen opp også så har ett lite håp! Lurer på om vi med PCOS har like stor sannsynlighet for å bli gravid som friske hvis vi har eggløsning? Anonymous poster hash: c07e7...d97 Det er individuelt. Jeg har bare pco, ikke syndromet, har regelmessig syklus med eggløsning, men ble ikke gravid på egenhånd. Ble heller ikke gravid på stimuleringsforsøk og første ivf, og mistet på 2. ivf. Pco/pcos kan påvirke kvaliteten på eggene, ikke bare hindre eggløsning. Men mange blir likevel gravide på egenhånd innen 1 år, hvis bare en eller flere eggløsninger er med gode egg.
Gjest mammanicolene Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Jeg ble gravid med en gang med metformin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå