Gå til innhold

Halvmaraton om 1 måned, men vært forkjølet i 3 uker og ikke trent på mer enn 8 km...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter planen skal jeg løpe halvmaraton om 1 mnd fra i dag. Så plutselig på datoen og innså jeg bare har en mnd igjen til åt rene på. Har vært ganske ute med forkjølelse i 3 uker nå, og kun hatt to tunge intervalløkter på de 3 ukene (løper ca 5 km hver gang på 25 min), og gått 7 mil på ski. I helgen deltok jeg på et renn og gikk ca 3 mil i ett på ski. Har aldri løpt mer enn 1 mil sammenhengende, og undres nå om jeg har sjans til å rekke dette? Er i generelt god form, men forkjølelsen slipper bare ikke taket denne gangen så ser jeg ligger merkelig høyt i puls disse ukene. Går dog ca 5 km*2 med hunden hver dag.

Før jeg ble syk har jeg trent intervall 2 dager i uken, og rolig langløp to dager.

Anonymous poster hash: d006b...57f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er målet ditt? Tid eller fullføre?

Anonymous poster hash: acfd8...339

AnonymBruker
Skrevet

Tja, målet mitt er vel kanskje å fullføre skadefri? Men også på en grei tid... . Jeg er seig, og kan fint holde et ok tempo over lang tid, men har ikke testet mer enn 1 mil med joggesko, kun på spinningsykkel (3 timers maraton) og på ski. Redd for å løpe på meg beinhinnebetennelse eller noe...?

Anonymous poster hash: d006b...57f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...