Gå til innhold

Vi som blir "valgt bort"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi som blir "valgt bort" som det heter på KG, vi må rett og slett senke kravene våre litt så kanskje det blir færre som blir "valgt bort" fremover. Gjelder begge kjønn dette.
Det høres så enkelt ut, samtidig så vanskelig.

Jeg vil med dette innrømme at jeg er singel fordi jeg er for kresen og avfeier for mange..

Innspill?

Anonymous poster hash: 65cdf...e83
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis MÅ man ikke det. Har man ikke sjanse på noen man kunne tenke seg å være sammen med, er det et veldig forståelig valg å forbli singel.

Anonymous poster hash: 17fe8...670

• Liker 5
Skrevet

Men hvis dere mener dere blir valgt bort; hva med å bare leve livet som singel da og gi blanke i stresse med å få kjæreste?

AnonymBruker
Skrevet

Det komiske er at hvis man senker kravene, og dater stygge folk så er det ikke sikkert at de har senket kravene. Da opplever man å bli valgt bort uansett, ha ha. Dagens mennesker altså :)

Anonymous poster hash: a7b74...251

• Liker 2
Skrevet

Vi som blir "valgt bort" som det heter på KG, vi må rett og slett senke kravene våre litt så kanskje det blir færre som blir "valgt bort" fremover. Gjelder begge kjønn dette.

Det høres så enkelt ut, samtidig så vanskelig.

Jeg vil med dette innrømme at jeg er singel fordi jeg er for kresen og avfeier for mange..

Innspill?

Anonymous poster hash: 65cdf...e83

Men da blir du vel ikke valgt bort, du velger bort...

Heldigvis MÅ man ikke det. Har man ikke sjanse på noen man kunne tenke seg å være sammen med, er det et veldig forståelig valg å forbli singel.

Anonymous poster hash: 17fe8...670

Jepp. Jeg har aldri skjønt dette med at man må senke kravene -å bygge et forhold på at minst en av partene føler at hen har resignert og tatt til takke med det som var tilgjengelig høres ikke veldig tiltalende ut. Treffer jeg ikke en jeg virkelig vil ha og som føler det samme for meg er jeg heller evig singel.

• Liker 5
Skrevet

Men da blir du vel ikke valgt bort, du velger bort...

Jepp. Jeg har aldri skjønt dette med at man må senke kravene -å bygge et forhold på at minst en av partene føler at hen har resignert og tatt til takke med det som var tilgjengelig høres ikke veldig tiltalende ut. Treffer jeg ikke en jeg virkelig vil ha og som føler det samme for meg er jeg heller evig singel.

Du, det skjer nok oftere enn vi umiddelbart tror.

Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Omg. Enda en tråd med valgt-bort og senke-kravene tema.

Jeg vil påstå de som ofte blir valgt bort har personlige egenskaper, gjerne også fysiske, de trenger å bearbeide, jobbe med.

Endret av gjestvest
Skrevet

Om du har sinnsykt høye krav kan det kanskje være lurt å jobbe med ikke være så kravstor. Men dersom de du "velger bort" er sketchy, uhygeniske mannfolk uten ambisjoner i livet, ville ikke jeg jobbet med å falle for slike.

Skjønner dritgodt at man vil ha kjæreste, men ikke velg en som gjør deg ulykkelig.

Var jeg i din situasjon ville jeg prøvd å finne ut hvorfor jeg blir valgt bort, og heller jobbet med det ;)

AnonymBruker
Skrevet

Om du har sinnsykt høye krav kan det kanskje være lurt å jobbe med ikke være så kravstor. Men dersom de du "velger bort" er sketchy, uhygeniske mannfolk uten ambisjoner i livet, ville ikke jeg jobbet med å falle for slike.

Skjønner dritgodt at man vil ha kjæreste, men ikke velg en som gjør deg ulykkelig.

Var jeg i din situasjon ville jeg prøvd å finne ut hvorfor jeg blir valgt bort, og heller jobbet med det ;)

ok, og hvordan mener du man skal JOBBE med det da? Og hvordan finne ut hvorfor man blir valgt ut? Vi er jo ikke synske heller..

Anonymous poster hash: 419f7...5f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ok, og hvordan mener du man skal JOBBE med det da? Og hvordan finne ut hvorfor man blir valgt ut? Vi er jo ikke synske heller..

Ikke omgås kun de populære mennene du ikke får. Bli kjent med mange menn som du kanskje ikke liker ved første tanke & øyekast. Plutselig ser du noe i dem du liker likevel.

Virket for meg...

Anonymous poster hash: 24c1a...c65

• Liker 2
Skrevet

Test ut. Man må vel klare å finne ut hvorfor man ikke blir likt tilbake? :)

Er du kravstor eller spydig? Jobb med å bli midlere og søtere.

Er du skitten og ekkel (hygienisk)? Vask håret og invister i noe frisk lukt.

Kler du deg for utfordrende? Eller for rart? Fix it med mindre du mener det er verdt å være singel på grunn av klesstilen.

Dersom du ikke klarer å finne ut av det selv, kan du spørre noen hva dine negative sider er eller hvorfor du ikke får napp hos menn. Venner vil kanskje slite med å være ærlig, så hva om du spør noen som er fulle? :P

Du får finne ut av det ;)

Skrevet

Ikke omgås kun de populære mennene du ikke får. Bli kjent med mange menn som du kanskje ikke liker ved første tanke & øyekast. Plutselig ser du noe i dem du liker likevel.

Virket for meg...

Det tror jeg også kan ha en effekt. Det er ikke bare dritkjekke, suksessfulle menn som er bra menn :)

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være synsk, holder med selvinnsikt.

Anonymous poster hash: 5edd1...329

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Virket for meg...

Nei nei her skal alt skje med en gang. De skal være super attraktiv ved første øyekast! Det er som med vekt nedgang, det skal skje med en gang ellers gidder man ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke bare å senke kravene sine, man skal jo faktisk falle for personen.

Anonymous poster hash: 112cb...35b
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at jeg nok må senke mine krav litt skal jeg få meg dame.

Anonymous poster hash: 0e5ab...cde
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være synsk, holder med selvinnsikt.

Anonymous poster hash: 5edd1...329

Hva mener du egentlig med dette?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du egentlig med dette?

Personen mener at du må vite hvor du selv ligger på "attraktivitetsskalaen".

Anonymous poster hash: f6e4d...b5d

Gjest rådyr
Skrevet

Er jo ikke bare å senke kravene sine, man skal jo faktisk falle for personen.

Anonymous poster hash: 112cb...35b

Jeg "senket kravene" som i at jeg ville treffe en med store barn og som bodde i nærheten, men valgte å treffe en som bodde et stykke unna og med relativt små barn. Det er jeg veldig glad for nå :)

AnonymBruker
Skrevet

Personen mener at du må vite hvor du selv ligger på "attraktivitetsskalaen".

Anonymous poster hash: f6e4d...b5d

Og hvem er det som har definert denne skalaen? Kongen? Erna Solberg? Jan Thomas? Si det da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...