Gå til innhold

Vanskelig å få følelser for det motsatte kjønn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten 3 år siden sist jeg fikk følelser for noen, på den tiden har jeg hatt mange ulike relasjoner til damer. Poenget er at jeg har truffet og blitt kjent med så mange på den tiden uten å få følelser for noen av de.
Det har vært dates, kortvarige eventyr, fuckfriends, flere seriøse dater med samme uten at det har fått frem noen som helst hete følelser.

Hvorfor er det så vanskelig å få de rette følelsene for noen??

Når jeg ble singel for over 3 år siden så tenkte jeg, det blir lett å få seg ny dame..
Jeg er 34 år btw.

Anonymous poster hash: 42cf4...8b4
Videoannonse
Annonse
Gjest HeiHade
Skrevet

Jeg har det likt og er en kvinne i starten av tyveårene. Føler ikke at jeg har brent meg tidligere, men det virker av og til som at jeg jobber i mot meg selv. Jeg har i grunn bare innfunnet meg med at jeg er litt rar og trenger goood tid, så da gidder jeg ikke stresse og venter bare på at det skjer av seg selv. Om det tar 10 år så får det bare gjøre det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er likedan. Jeg blir interessert i noen, men det går over med en gang vi begynner å date. Jeg får aldri seriøse følelser for noen lenger, har ikke hatt det på nesten 5 år.

Anonymous poster hash: 26de7...f87
AnonymBruker
Skrevet

Hatt det likt, så traff jeg drømmedama og falt for henne. Så ble jeg dumpa igjen. Kjærligheten er ikke for meg tydeligvis. :P

Anonymous poster hash: 165a7...554
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og har det likt. Men jeg er slik med de fleste mennesker. Jeg føler lite for folk. Jeg får ikke venner lett, jeg har rett og slett lite interesse for mennesker.

Anonymous poster hash: a25e7...592
Gjest Bruce Wayne
Skrevet

Ikke ofte det blir følelser, heldigvis.

Skrevet

Har ikke vært seriøst forelsket på over ti år. :sukk: Dog er det nok visse ting som har spilt inn. Men har nå ikke gitt opp allikevel. Forhåpentligvis kommer den en dag jeg er klar for det. Akkurat nå tror jeg egentlig ikke jeg er det.

AnonymBruker
Skrevet

30 og føler det samme. Har aldri vært forelsket. Blitt betatt to ganger, først av en kvinne som viste ekstremt mye omtanke og lite egoisme. Andre gang av en som var veldig selvsikker og spruddlende. Ellers har jeg bare likt nærværet til de jeg har vært sammen med.

Har vurdert å slå meg til ro med en jeg trives med, men heldigvis har jeg opplevd snev av forelskelse i de to jente jeg nevnte så har enda troen på at en perfekt match finnes.

Anonymous poster hash: 0754b...673

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...