AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Trykk på 12:50 Satt å så gjennom gamle videoblogger til bloggere, da jeg kom over denne. Greit det er noen år siden, men synes fortsatt det er litt falskt/dobbeltmoralsk? Hvordan kan hun nå være SÅ opptatt av dyrenes rettigheter, mens hun for noen år siden ikke engang likte dyr? Er så utrolig mye av det hun gjør som er så dobbeltmoralsk at man egentlig ikke vet hva man skal tro. Hva tenker dere? (Og nei, jeg har ikke noe liv) Vet forresten heller ikke om denne er postet under rett kategori? Anonymous poster hash: e2bf2...30f 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Jeg vet ikke hvem dama er, leser ikke blogger omtrent. Men er det ikke greit å ha to moraler, i tilfelle man mister den ene..... Om dama ikke likte dyr for få år siden og i dag taler dyrenes sak, ja da tenker jeg at hun skriver det hun tror folk vil høre, for det er antagelig viktig å ha mange lesere. Anonymous poster hash: 5f39a...cf1 2
Gjest Saxofon Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Alle kan vokse opp eller endre meninger. Det er heller ikke falsk eller dobbeltmoralsk en plass å ikke like dyr men jobbe for dyrenes rettighet. Jeg liker ikke katter, kan ikke fordra katter men jeg synes forsatt at katter fortjener å leve verdige liv, skal ikke bli torturert og misbrukt. Dobbeltmoral er å gå hardt ut mot palmeolje og freia samtidig som man spiser lilla påskeegg I skjul. <-- kun et eksempel! Endret 24. mars 2015 av Saxofon 7
Gjest Keikolina Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Spiser hun det i skjul? Så henne på god morgen Norge i dag, synes det var modig av henne å komme dit. Men nå vet jeg ikke så mye om henne da. Leser ikke blogger, men fått med meg noe som har stått på kg om henne.
Gjest Saxofon Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Spiser hun det i skjul? Så henne på god morgen Norge i dag, synes det var modig av henne å komme dit. Men nå vet jeg ikke så mye om henne da. Leser ikke blogger, men fått med meg noe som har stått på kg om henne. Det var bare et eksempel på hva annet hun taler for som kunne vært dobbeltmoralsk
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Alle kan vokse opp eller endre meninger. Det er heller ikke falsk eller dobbeltmoralsk en plass å ikke like dyr men jobbe for dyrenes rettighet. Jeg liker ikke katter, kan ikke fordra katter men jeg synes forsatt at katter fortjener å leve verdige liv, skal ikke bli torturert og misbrukt.Dobbeltmoral er å gå hardt ut mot palmeolje og freia samtidig som man spiser lilla påskeegg I skjul. og bruker sminke med palmeolje. hun viste ikke forskjell på bærekraftig palmeolje og ikke bærekraftig palmeolje. Anonymous poster hash: 21375...5ec 2
Gjest Keikolina Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Det var bare et eksempel på hva annet hun taler for som kunne vært dobbeltmoralsk Ha ha, ok skjønner
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Trykk på 12:50 Satt å så gjennom gamle videoblogger til bloggere, da jeg kom over denne. Greit det er noen år siden, men synes fortsatt det er litt falskt/dobbeltmoralsk? Hvordan kan hun nå være SÅ opptatt av dyrenes rettigheter, mens hun for noen år siden ikke engang likte dyr? Er så utrolig mye av det hun gjør som er så dobbeltmoralsk at man egentlig ikke vet hva man skal tro. Hva tenker dere? (Og nei, jeg har ikke noe liv) Vet forresten heller ikke om denne er postet under rett kategori? Anonymous poster hash: e2bf2...30f Jeg liker ikke FRP og har en tendens til å ikke like folk som stemmer FRP. Ikke fordi de stemmer på partiet, men på grunn av deres verdier, syn på andre mennesker og generelt det at vi har lite tilfelles. - Men jeg ønsker at de skal ha samme rett til å delta i demokratiske valg som alle andre, selv om det betyr 3 & 1/2 år med segway og proffboxing Jeg liker ikke katter, kaniner, hester, gnagere, reptiler, fisker, kuer, griser, sauer, osv. - Men jeg ønsker ikke at de skal lide før slakt og for unødvendig forskning (f.eks kosmetikk, og annen dyretesting) Jeg liker ikke (på meg selv) rynker, sprenkte blodkar, overvekt og strekkmerker. - Men jeg synes det er lov til å bli eldre enn 17 år, som denne jenta var da denne videoen ble laget Anonymous poster hash: 3c614...aad 3
WazzUpKitty Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Jeg vet ikke hvem dama er, leser ikke blogger omtrent. Men er det ikke greit å ha to moraler, i tilfelle man mister den ene..... Om dama ikke likte dyr for få år siden og i dag taler dyrenes sak, ja da tenker jeg at hun skriver det hun tror folk vil høre, for det er antagelig viktig å ha mange lesere. Anonymous poster hash: 5f39a...cf1 Kanskje hun har lært bedre. Da må vel det være et lyspunkt?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 Aldri sett denne jenta før, men hun ser da meget pulbar ut. Anonymous poster hash: cc666...993
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 Nå må du gi deg. Det er snakk om ei ung jente som for X antall år siden var enda yngre og kom med bastante meninger i en video på ROSABLOGGEN sin. Tro det eller ei, men selv om du kanskje har de samme meningene du hadde du hadde når du var så ung, så utvikler andre mennesker seg. Hun har kanskje lært det at hun har en enorm påvirkningskraft der hun sitter med bloggen sin, så at hun bruker den til å fremme gode saker syns jeg er kjempe bra! Uansett om hun mener det eller ikke! Helt ærlig, bryr du deg virkelig om hun bruker concealer med palmeolje, eller er du kun ute etter å "ta" henne på et eller annet. Det er forresten relativt flaut at du sitter å tråler gjennom videoarkivet hennes for å finne noe du kan bruke i mot henne. Anonymous poster hash: 108ab...e8a
Gjest Badabing Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har endret meg mye. I dag er jeg vegetarianer, mens jeg for noen år siden sa til søsteren min at hun kunne plukke bort pepperonien fra pizzaen. Visste ikke bedre.
Gothminister Skrevet 25. mars 2015 #13 Skrevet 25. mars 2015 Orket å se og høre på denne jentungen i 30 sekunder. Det er synd at enkelte jenter dyrker dumskap på en slik måte. Hva har gått galt med disse? 1
Meridian Skrevet 25. mars 2015 #14 Skrevet 25. mars 2015 Trykk på 12:50 Satt å så gjennom gamle videoblogger til bloggere, da jeg kom over denne. Greit det er noen år siden, men synes fortsatt det er litt falskt/dobbeltmoralsk? Hvordan kan hun nå være SÅ opptatt av dyrenes rettigheter, mens hun for noen år siden ikke engang likte dyr? Er så utrolig mye av det hun gjør som er så dobbeltmoralsk at man egentlig ikke vet hva man skal tro. Hva tenker dere? (Og nei, jeg har ikke noe liv) Vet forresten heller ikke om denne er postet under rett kategori? Anonymous poster hash: e2bf2...30f Husk på at endrer meninger gjennom livet og forandrer seg hele tiden. Det har jeg gjort og det har alle andre gjort. Men selvfølgelig, noen skriver jo bare det folk vil høre, og støtter saker uten å brenne for det. Hva denne jenta mener aner vi jo egentlig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå