AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Bestilte denne nettopp fra gymgrosisten.no. Har lest meg frem i to dager nå på nettet og fant ut at denne virket som en av dem som passet meg best. Det jeg trenger er altså ekstra energi, føler energien dabber så fort av under treningen, spesielt om jeg ikke trener kardio først og bare kjører styrkeprogrammet mitt. Så jeg lurer egentlig på om det er noen som har prøvd denne og har følt effekt? Vet det er sikkert individuelt, noen føler den funker, andre ikke. Men har hørt at grønn te-ekstrakt og koffein skal hjelpe på og gi energi. Og denne inneholder blant annet dette, så jeg gir den et forsøk. Om det har noe å si så drikker jeg protein ved siden av, samt kreatin. (Jeg er jente på 27 år, trener styrke 3 ganger i uka, og kardio 3 ganger i uka. Mål: mindre fett, mer muskler. Høyde 173, vekt 71 kg) Anonymous poster hash: 0bc3c...d39
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Og ja, jeg spiser mat i tillegg. (1500 kcal på fridager, 1800-2000 kcal på treningsdager). Har ikke tenkt å bytte ut maten. Den er jeg alt for glad i så det kommer aldri til å skje uansett;) ts Anonymous poster hash: 0bc3c...d39
Pinkee Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har prøvd den, for meg ga den mer energi. Men, det var mer slik "hele dagen energi" enn akkurat på trening energi. Klart det hjalp på treningen også, men mer generelt.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har prøvd den, for meg ga den mer energi. Men, det var mer slik "hele dagen energi" enn akkurat på trening energi. Klart det hjalp på treningen også, men mer generelt. Men det passer meg egentlig bra:) Hva med magesmerter? Har lest om mange som har fått det etter de har tatt dette. Men det er vel sikkert mest pga at de har tatt den på tom mage, og ikke drukket nok. Det står jo spesifikt at den IKKE skal tas på tom mage, og at man må passe på å drikke mye vann. Skjønner ikke hvorfor de da tar seg bryet med å skrive klageinnlegg om det etterpå.. menmen:p Anonymous poster hash: 0bc3c...d39
Pinkee Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Men det passer meg egentlig bra:) Hva med magesmerter? Har lest om mange som har fått det etter de har tatt dette. Men det er vel sikkert mest pga at de har tatt den på tom mage, og ikke drukket nok. Det står jo spesifikt at den IKKE skal tas på tom mage, og at man må passe på å drikke mye vann. Skjønner ikke hvorfor de da tar seg bryet med å skrive klageinnlegg om det etterpå.. menmen:p Anonymous poster hash: 0bc3c...d39 Har ettpar ganger ikke drukket nok sammen med inntak, har da fått en forferdelig svie nederst i spiserøret. Så dem bør svelges med mye vann. Aldri prøvd å ta på tom mage, da det står at man ikke skal gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå