AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Del Skrevet 24. mars 2015 Daten har lest Donald Duck & co siden sin spede barndom. Hans bestefar har samlet siden første blad ble utgitt her i Norge i desember 1948. Alle bladene har han lest tilogmed mange pocketbøker. Men forskjellen mellom Ole, Dole og Doffen har han enda ikke lært. Hva skal jeg gjøre? Jeg gikk ifra han midt i en heftig diskusjon om at Guffen lider av spise problemer og burde vært på slankeleir og da dukket dette ganske så store problemet opp. Jeg tror ikke forholde vil ha en fremtid. Jeg er nedbrutt lei og var nødt til å sykemelde meg til over påske. Anonymous poster hash: 52977...9bb 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saxofon Skrevet 24. mars 2015 #2 Del Skrevet 24. mars 2015 Fy søren. Kan han i det minste regidtreringsnummeret på bilen til Donald eller hvilken type pai Bestemor Duck baker? For hvis ikke er han absolutt ikke noe å samle på. DUMPEGRUNN 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Del Skrevet 24. mars 2015 Ehhh, de er jo eneggede trillinger jo. Kan ikke regne med at noen skal se forskjell på dem! Og dessuten er de sammen hele tiden, tenker likt stort sett hele tiden, og fullfører hverandres setninger. Og selv om vi vet at Ole har rød lue, Dole har blå lue, og Doffen har grønn lue, hvordan kan noen garantere at de aldri bytter på luene for å forvirre oss? De er ikke Ole, Dole og Doffen, de er Ole-Dole-Doffen. Anonymous poster hash: caef4...6a8 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 24. mars 2015 #4 Del Skrevet 24. mars 2015 Enda en parodi-tråd? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. mars 2015 #5 Del Skrevet 24. mars 2015 Det er ikke så rart som du vil ha det til. Tegnerne har nemlig ikke alltid vært konsekvent på det der. Tror det mest vanlige har vært at Ole har blå lue, Dole har rød og Doffen grønn, men jeg vet jeg også har lest historier der Ole har hatt rød lue. Muligens tok han feil lue i farta? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Del Skrevet 24. mars 2015 Det er ikke så rart som du vil ha det til. Tegnerne har nemlig ikke alltid vært konsekvent på det der. Tror det mest vanlige har vært at Ole har blå lue, Dole har rød og Doffen grønn, men jeg vet jeg også har lest historier der Ole har hatt rød lue. Muligens tok han feil lue i farta? Du har helt rett, og jeg tok feil. Klær: Ole har som oftest blå lue, mens Dole har grønn og Doffen rød. Men - det hender guttene bytter for å narre brysomme onkler. Hvem er hvem, egentlig? De hadde sikkert byttet luene da jeg ble presentert for dem, og derfor har jeg hele tiden trodd at dette var fargene de vanligvis brukte. Anonymous poster hash: caef4...6a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Del Skrevet 24. mars 2015 Hvem som er hvem av de tre er ikke allmennkunnskap.Anonymous poster hash: 341bd...c8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 24. mars 2015 #8 Del Skrevet 24. mars 2015 Hvem som er hvem av de tre er ikke allmennkunnskap.Anonymous poster hash: 341bd...c8e Jo, så definitivt! Kan man ikke forskjell på disse tre, er det ikke godt å si hvor man havner her i livet.. Ser for meg en fremtid som en av samfunnets store tapere, som verken klarer seg sosialt eller faglig.. Narkotikamisbruk og kriminalitet venter denne mannen.. Best å ende dette forholdet før du blir dratt med utfor stupet, ts 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 24. mars 2015 #9 Del Skrevet 24. mars 2015 Herregud, det er allmennkunnskap.. Fyren er ikke verdt å samle på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruce Wayne Skrevet 24. mars 2015 #10 Del Skrevet 24. mars 2015 Daten har lest Donald Duck & co siden sin spede barndom. Hans bestefar har samlet siden første blad ble utgitt her i Norge i desember 1948. Alle bladene har han lest tilogmed mange pocketbøker. Men forskjellen mellom Ole, Dole og Doffen har han enda ikke lært. Hva skal jeg gjøre? Jeg gikk ifra han midt i en heftig diskusjon om at Guffen lider av spise problemer og burde vært på slankeleir og da dukket dette ganske så store problemet opp. Jeg tror ikke forholde vil ha en fremtid. Jeg er nedbrutt lei og var nødt til å sykemelde meg til over påske.Anonymous poster hash: 52977...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. mars 2015 #11 Del Skrevet 24. mars 2015 Du har helt rett, og jeg tok feil. De hadde sikkert byttet luene da jeg ble presentert for dem, og derfor har jeg hele tiden trodd at dette var fargene de vanligvis brukte. Anonymous poster hash: caef4...6a8 Så lite jeg enn liker å innrømme det, så tok jeg også feil. Jeg byttet om Dole og Doffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #12 Del Skrevet 24. mars 2015 Så lite jeg enn liker å innrømme det, så tok jeg også feil. Jeg byttet om Dole og Doffen. Du er i godt selskap. *trøster* Som sagt, de bytter luer ofte for å lure folk, og da er det vanskelig å skille dem fra hverandre. Anonymous poster hash: caef4...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 24. mars 2015 #13 Del Skrevet 24. mars 2015 Fy søren. Kan han i det minste registreringsnummeret på bilen til Donald eller hvilken type pai Bestemor Duck baker? For hvis ikke er han absolutt ikke noe å samle på. DUMPEGRUNN Skal vi se. Er ikke registreringsnummeret 333? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #14 Del Skrevet 24. mars 2015 Doffen har daua Anonymous poster hash: fa245...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #15 Del Skrevet 24. mars 2015 Skal vi se. Er ikke registreringsnummeret 333? Jeg er usikker på om du tøyser nå, men dette var grusomt i et Donald-hjerte. Registeringsnummeret er 313! Anonymous poster hash: caef4...6a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 24. mars 2015 #16 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg er usikker på om du tøyser nå, men dette var grusomt i et Donald-hjerte. Registeringsnummeret er 313! Oj! Men det var ikke sååå langt ifra da. Jeg kunne jo f.eks. har skrevet DL72504 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krokodillen Skrevet 24. mars 2015 #17 Del Skrevet 24. mars 2015 Dump han. Han er en psykopat, en player fullstendig blottet for følelser. En skikkelig drittsekk med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krokodillen Skrevet 24. mars 2015 #18 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Skal vi se. Er ikke registreringsnummeret 333? Jesus! Og du har google to tastetrykk unna. Endret 24. mars 2015 av krokodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 24. mars 2015 #19 Del Skrevet 24. mars 2015 Jesus! Og du har google to tastetrykk unna. Jeg lider av googlephobia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krokodillen Skrevet 24. mars 2015 #20 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg lider av googlephobia Psykopat. Jeg hadde dumpa deg på flekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå