Gå til innhold

iPad mini i gave til mamma som har rund dag- er det litt lite?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kjempegod økonomi nå men jeg vet hun ønsker seg en sånn. Blir det veldig upersonlig? Hva kan jeg gi ved siden av som ikke er dyrt?

Anonymous poster hash: c8b96...b78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres supert ut jeg :) Sammen med en liten blomsterbukett burde det være mer enn nok.

Anonymous poster hash: a8cfd...620
Skrevet

En iPad mini er ganske dyrt og hvis dette er noe hun ønsker seg så er det jo en bra nok gave.

AnonymBruker
Skrevet

Eeehh lite? Det er da snakk om flere tusen kroner? Går ikke de fra 2500+?? Jeg har veldig god økonomi, og jeg gikk sammen med min søster (som har enda bedre økonomi enn meg) om en mobil til 4000 til vår mor da hun ble 60. Altså brukte jeg mindre enn det du har tenkt deg. Hvorfor må du gi en så dyr gave, da?

Det er da ikke noe upersonlig ved gaven heller? Hva ville vært mer peersonlig, noe du har laget selv?

Anonymous poster hash: fdcbe...d4b
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ønsker seg en iPad mini så er vel det en grei nok gave. Trenger ikke noe mer da.

Eller så kan du jo lage et personlig fotoalbum og legge inn på den som en overraskelse. Med bilder fra din/deres barndom, ferieturer, evt barnebarn mm...

Anonymous poster hash: 2a73f...fc9

Skrevet

Det er en kjempeflott gave! Gi en liten blomst eller en pose med favorittgodisen ved siden av, så har du en knallflott gave!

Gjest Margit Spat
Skrevet

En gave som koster i størrelsesorden +/- 2500 kroner kan da umulig kalles "for lite". Jeg har ikke dårlig råd, men gir likevel ikke dyrere gaver enn det til runde dager (heller mindre). Og hvis dette er noe hun ønsker seg, så er det ingen upersonlig gave, heller. Det er jo personlig når man faktisk oppfyller et ønske :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere:) da satser jeg på ipaden og blomster :)

TS

Anonymous poster hash: c8b96...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...