AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg skal reise til Roma om 2 uker. Av KG-tråder jeg har lest om Roma er flere år gamle, så jeg lurer på om noen har noe tips å komme med? Restaurant Shopping - billig Hva bør jeg passe meg for? Hvordan er temperatur? Shorts eller langbuksevær? Anonymous poster hash: 6b0a5...20a
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Jeg skal reise til Roma om 2 uker. Av KG-tråder jeg har lest om Roma er flere år gamle, så jeg lurer på om noen har noe tips å komme med? Restaurant Shopping - billig Hva bør jeg passe meg for? Hvordan er temperatur? Shorts eller langbuksevær? Anonymous poster hash: 6b0a5...20a Det er nok ikke så mye som er forandret i forhold til tipsene som er noen år gamle. Restauranter er det tusenvis av, så her kommer det an på hva du ønsker/liker å spise og budsjett og hvor i Roma du befinner deg. Når det gjelder billig shopping, kommer det an på hva du ønsker å shoppe. Og hva du regner som billig. I Roma er blant annet alle de store lavpriskjedene av klesbutikker representert. Pass deg for lommetyver. Spesielt på typiske turiststeder med mye folk. Snitt-temperatur på dagtid i april er rundt 18 grader, men det er ikke uvanlig at det kan bli opp mot 25 grader. Ville nok gått for langbukse/skjørt. Anonymous poster hash: cc388...50f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Pass deg for alle som tar kontakt med deg på gata, selv om de virker aldri så hjelpsomme. Sannsynligheten er ekstremt stor for at de prøver å stjele noe. Hvis du vil gli inn bør du bruke langbukse. Man stikker seg ut bare ved å gå i T-skjorte før det blir godt over 20 grader i Roma. Anonymous poster hash: ea17b...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå