Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som gravid skal man jo passe på hva man spiser, og unngå bla.a. rått kjøtt. Vel, jeg har sett at de på Narvesen rundt omkring blander rått og stekt kjøtt! Dvs, hvis du bestiller en wienerpølse i brød, kan de ta med pølseklypa på rått bacon, så på wienerpølsa di. Forskjellige varianter av å blande rått og stekt kjøtt har jeg sett der mange ganger i løpet av de siste årene.

Så ville styrt unna varmmat på Narvesen!

Anonymous poster hash: 260e1...e43

AnonymBruker
Skrevet

Har selv jobbet på bensinstasjob med pølser/burger osv. De har faktisk ikke lov å bruke samme klype! Skal være egen til bacon, egen til brød/lompe og egen til pølse/burger..

Anonymous poster hash: 4f74a...76e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv jobbet på Narvesen, og derfor spiser jeg aldri mat derfra... Der hvor jeg jobbet ble vi oppfordret til å bruke opp igjen pølser som var til overs fra dagen før. Bare å legge dem på grillen igjen, så er de like gode! Vi hadde alt på stell i forhold til mattilsynet, men ikke alle ansatte (sjefen inkludert) var like opptatt av det.. Sikkert forskjell fra kiosk til kiosk, men jeg tar ikke sjansen. Særlig ikke når jeg er gravid! ;)

Anonymous poster hash: 97094...cb9

AnonymBruker
Skrevet

vel ikke spis på deli de luca heller, når jeg jobbet der ville sjefene spare penger å "varm maten" man kjøper der var gjerne 1 uke gammelt og gått ut på dato

Anonymous poster hash: c6e31...61b
Skrevet

Nei, men så spiser jeg ikke mat fra Narvesen sånn til vanlig heller.

Gjelder også Deli og andre slike kjeder. Jeg syns ikke maten er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...