AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har akkurat sluttet på p-piller, men vet at jeg hadde første EL denne mnd, ca den 14-15 mars (test, slim, og de typiske EL smertene jeg kjente igjen fra før pillestart). Men hele tiden etter EL har jeg hatt stikkinger og murringer som kommer og går gjennom hele dagen. Kjennes nesten ut som konstant eggløsning, eller milde og lette menssmerter. Det er ikke direkte vondt, men jeg kjenner det godt. Er dette normalt? Er det bare å vende seg til 2 uker med murringer + en uke menssmerter i måneden?! Så greit det var å gå på pillen... Jeg husker ikke helt hvordan alt dette var før jeg begynte på prevensjon bortsett fra at jeg kjente igjen EL "smertene". Anonymous poster hash: 81b14...712
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har det sånn etter pilleslutt. Det stikker og strekker og murrer etter EL. Merker det jo spesielt godt nå som jeg prøver bli gravid.Anonymous poster hash: e5884...a2c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har det sånn etter pilleslutt. Det stikker og strekker og murrer etter EL. Merker det jo spesielt godt nå som jeg prøver bli gravid.Anonymous poster hash: e5884...a2c Ikke sant.. Har du hatt mange sykluser uten p-piller? Anonymous poster hash: 81b14...712
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Jeg hadde det slik den mnd jeg ble gravid:)Anonymous poster hash: 6e7a7...52d
tigermom Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Jeg også! Testet positiv noen dager etter IKM
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Jeg hadde det slik den mnd jeg ble gravid:)Anonymous poster hash: 6e7a7...52d Jeg også! Testet positiv noen dager etter IKM uææh så spennende! Er jo lov å håpe da Hadde vært veldig greit om det har klaffet, istedenfor å ha det sånn som dette hver mnd til det evt går. Er jo ikke vondt, men er plutselig blitt veldig bevisst på at jeg har livmor nedi der Er vel ca 20% sjans for at vi fikk det til denne måneden om vi traff EL, men trøster meg litt ved tanken på at storebror ble til PÅ p-pillen, såå... Anonymous poster hash: 81b14...712
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Ikke sant.. Har du hatt mange sykluser uten p-piller?Anonymous poster hash: 81b14...712 7 sykluser kanskje. Må legge til at jeg kjenner veldig etter altså og at noe kan være innbilt.Anonymous poster hash: e5884...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå