Gå til innhold

Norwegian bankkort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er det noen som har norwegian bankkort/masterkort? Synes det høres litt for bra ut til å være sant:

"Faste fordeler i kredittkortet for kr 0,- pr år

Inntil 6 ukers rentefri betalingsutsettelse

Ingen kontantuttaksgebyr i utlandet

CashPoints på alle kjøp

Reise og avbestillingsforsikring inkludert"

Jeg har aldri hatt problemer med å betale kredittkort, er da dette noe for meg? Og er det virkelig 0kr å få det?

Anonymous poster hash: ec968...b05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det kortet, er fornøyd.

De tjener jo tonnevis med penger på de som ikke betaler regningene i tide, så det er en del kredittkort som er gratis og kan tilby fordeler som reiseforsikring og cashback her og der. For de som er flinke med å betale regningene sine så kan de ha kredittkort uten at det koster dem en krone, faktisk kan de tjene på det.

Tror Santander sine også er gratis, jeg hadde Gebyrfri Visa en gang i gamle dager, nå har de et som heter Red som jeg også tror er gratis og har cashback/diverse fordeler.

Anonymous poster hash: 4a1a6...519
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det og bruker det masse. Har ca 3000kr å kjøpe flybilletter for nå pga cashpoints :)

Det er renter på kontantuttak, og det er det eneste som koster penger.

Anonymous poster hash: 0c1d3...1de

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det og er kjempefornøyd. Bruker den på netthandel, billettkjøp, utlandet og valutauttak.

Det går greit så lenge jeg betaler med en gang. Jeg ville nok ikke vente med å betale noe på kreditt.

Anonymous poster hash: ce8af...68f
Skrevet

Syns dette kortet er bare supert, og har endel oppstart til å brukes på flybilletter.

Positive; du sparer cashpoint på alt og det er ubegrenset med sparing

Negativer; poengene kan bare brukes hos Norwegian

F.eks Santander har jo 4% bonussparing, mot Norwegians 1%, men det er bare opp til 200 kr mnd og 2500 i året (eller noe sånt). Norwegian har ubegrenset :)

Skrevet

Aldri.

Jeg ønsker ingenting med det selskapets navn på.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke kredittkortet til Norwegian Visa da?

Anonymous poster hash: 47f1a...d49
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er så bra som de påstår. Jeg har reist mye gratis med Norwegian siden jeg fikk kortet for et par år siden. Har ikke kostet meg en krone.

Det er et Visa kredittkort, ikke Mastercard, men prinsippet er det samme. Husk at rentene er høye, så betal alltid ned hele beløpet hver måned før rentene begynner. Ellers blir det fort dyrt.

Du får 200 cashpoints hvis du bruker denne linken når du bestiller kortet: http://www.banknorwegian.no/HYGZC3BV

Anonymous poster hash: ae9ee...6fd
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er så bra som de påstår. Jeg har reist mye gratis med Norwegian siden jeg fikk kortet for et par år siden. Har ikke kostet meg en krone.

Det er et Visa kredittkort, ikke Mastercard, men prinsippet er det samme. Husk at rentene er høye, så betal alltid ned hele beløpet hver måned før rentene begynner. Ellers blir det fort dyrt.

Du får 200 cashpoints hvis du bruker denne linken når du bestiller kortet: http://www.banknorwegian.no/HYGZC3BV

Anonymous poster hash: ae9ee...6fd

Det gjelder jo alle kredittkort. Å ikke betale ned hele beløpet hver mnd er uansett idioti. Renten er høy over alt.

Liker forøvrig reiseforsikringen til kortet. 90 dager.

Anonymous poster hash: 47f1a...d49

Skrevet

Ja, det er så bra. Har dette kortet selv, bestilte det egentlig til en ferietur hvor jeg måtte reservere et beløp på et kredittkort da vi skulle ha leiebil, men nå bruker jeg det hele tiden. Har spart opp en del cashpoins allerede og så er reiseforsikringen ganske fin. :)

Bruker utelukkende Norwegian-kortet og Remembercard både i butikk og på nett for å få rabatter og cahspoints, betaler alltid regningene før forfall.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Har kortet og er strålende fornøyd!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...