AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Hei Jeg fikk vite av en venninne at mannen jeg dater er på tinder. Siden vi ikke har pratet om å være eksklusive med hverandre, så føler jeg at jeg ikke har lov til å være sur på han. Men jeg var jo fortsatt nysgjerrig på denne tinder profilen hans. Så jeg skaffet meg tinder selv, swipet bilder til venstre helt til jeg fant han. Så profilen og bildene hans. Swipet han også til venstre. Og så slettet jeg profilen min. Lurer nå på om han kan se om jeg har vært inne på profilen hans og snoket? Var kanskje litt dumt av meg å snoke, men jeg klarte ikke å la være. Han hadde ikke var aktiv på noen dager, om det har noe å si? Anonymous poster hash: 91d6d...008
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 sveipet* Anonymous poster hash: 91d6d...008
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 Nei han kan ikke se det. Om han da ikke var inne på tinder samtidig som deg og så at du var pålogget. Når var forresten han pålogget? Og du må virkelig ikke bry deg om Tinder. Det er et elendig sjekkested og de fleste er bare der inne for å snoke og kanskje snakke litt med noen et par dager før man dropper å svare de. Anonymous poster hash: e9d1c...0d5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Skrevet 25. mars 2015 Nei han kan ikke se det. Om han da ikke var inne på tinder samtidig som deg og så at du var pålogget. Når var forresten han pålogget? Og du må virkelig ikke bry deg om Tinder. Det er et elendig sjekkested og de fleste er bare der inne for å snoke og kanskje snakke litt med noen et par dager før man dropper å svare de.Anonymous poster hash: e9d1c...0d5 Så da kan han ikke se at jeg har snoket? Det er bra! Nei det sto han var sist aktiv for tre dager siden. Så da var han ikke inne samtidig som meg regner jeg med. Ok, det er jo litt betryggende. Men man vet jo aldri, dessverre! Anonymous poster hash: 91d6d...008
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Skrevet 25. mars 2015 Man kan finne ut det meste om man har litt know-how dessverre. Det går f.eks også an å finne ut hvor mange ganger noen har klikket seg inn på facebook profilen og snoket der også. Men sånn er det nå blitt i denne tidsalderen.... Anonymous poster hash: b994e...452
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #6 Skrevet 25. mars 2015 Man kan finne ut det meste om man har litt know-how dessverre. Det går f.eks også an å finne ut hvor mange ganger noen har klikket seg inn på facebook profilen og snoket der også. Men sånn er det nå blitt i denne tidsalderen.... Anonymous poster hash: b994e...452 Uff, æsj. Jeg som tenkte jeg var safe nå. Slettet jo profilen med en gang. Selv har jeg ikke det du kaller "know-how" Bryr meg egentlig ikke så mye om sånt. Men nå er jo dette en mann jeg liker, som jeg i tillegg dater. Så da ble jeg desverre nysgjerrig. Anonymous poster hash: 91d6d...008
hog Skrevet 25. mars 2015 #7 Skrevet 25. mars 2015 ... Det går f.eks også an å finne ut hvor mange ganger noen har klikket seg inn på facebook profilen og snoket der også. ... Denne påstanden har jeg hørt mange ganger, men har fortsatt til gode å se noen klare å vise det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå