Gå til innhold

tips for å fange oppmerksomheten til kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med spørsmålene dine? Det er jo ikke gyldige spørsmål om du leser HI. Og jeg kan heller ikke lese dine tanker for å finne ut av hva du mener med spørsmålet "SNAKKER han med dem da?".

Akkurat som om "SNAKKER" har en større betydning en "snakker". Hva mener du? Om han bruker ord? Setninger? Om han plystrer? Klapper sanger?

Hvorfor lage en tråd som dette hvis han ikke er interessert?

Vel jeg har selv opplevd å snakke med menn på nettdatingsider og alt de snakker om er seg selv eller bare fjas i stedet for å bruke muligheten til å bli litt kjent.

Anonymous poster hash: 54e1b...597

• Liker 1
Skrevet

Vel jeg har selv opplevd å snakke med menn på nettdatingsider og alt de snakker om er seg selv eller bare fjas i stedet for å bruke muligheten til å bli litt kjent.

Ok, så siden du har snakket med noen menn på nettet, så kan du definere og tolke alle menn på grunnlag av det?

• Liker 1
Skrevet

Er nesten som å lese om meg selv når jeg leser TS sitt innledende innlegg...

AnonymBruker
Skrevet

Du skal finne en "livspartner" gjennom å sjekke fremmede på byen? Hva med å bli kjent med kvinner i dagliglivet, skape ordentlige bånd og faktisk falle for noen?

Anonymous poster hash: be985...e74

Ting kommer uansett ikke av seg selv, selv ikke å "skape bånd med" kvinner man omgås i det daglige.

Anonymous poster hash: b41a8...5cd

Skrevet

Jeg vet ikke, kanskje, men tror jeg har såpass selvinnsikt til å ikke gjøre det!

Kan godt sende et selfie som PM, så kan du jo si hvor jeg ligger an!? Får i hvert fall omtrent null respons på nettdating sider, selv om jeg kontakter kvinner som jeg mener/tror er på mitt nivå, sånn utseendemessig!

Anonymous poster hash: 9aed9...bc6

Kan godt sende meg et bilde også om du vil, så får du enda en 100% ærlig (men ikke slem) mening.

AnonymBruker
Skrevet

er ikke mannen som velger og det vet dere godt.

Hvorfor siterte du hele innlegget mitt uten avsnitt, itillegg til at du bare kommenterer et av flere poeng ?

Da kunne du likesågreit bare sitert poenget du gir en kommentar på, eller ?

Så når du tar initiativ til noe så velger du ikke hva du skal ta initiativ til ? ....nå må du forsvare deg litt her for det trengs!

Anonymous poster hash: 75084...ff4

• Liker 1
Skrevet

Syntes dette dating "gamet" er utrolig vanskelig og kleint. Sliter virkelig med å finne kjemien med jenter/kvinner.

På utesteder så hater jeg å sjekke opp, på slike steder er det for mye distraksjoner og bråk etter min smak. Og hvis jeg skulle komme i en samtale med en kvinner, så mister hun omtrent alltid interessen, siden det stort sett er en "kulere" eller "kjekkere" kar i nærheten som fanger hennes oppmerksomhet!

Har også prøvd nettdating, og selv om jeg har klart å få til noen dates der(etter MYE innsats fra min side), så virker dette også helt håpløst. Enten så svarer bare damer kort og presist og lite interessert i føre samtalen videre, eller så svarer de ikke i det hele tatt.

Har snart gitt opp hele denne "jakten" med å finne seg en livs partner! Og ikke kom med det "tullet" at hun kommer når du minst aner det. Nei hun gjør ikke det, for det krever en viss innsats for å sjekke damer....i hvert fall med det utgangspunktet jeg har.

Er jo litt trist når man ser gamle bekjente og venner får seg kone og barn og til slutt, så sitter man jo der helt alene. Nei, jeg får vell bare innse at jeg er rar eller at det feiler meg noe, for slik jeg føler det nå, så kommer jeg til å være evig singel. Blir jo ekstremt vanskelig å finne den rette, når man får til 1 date i året, i snitt!

Hjelper jo helle ikke å "syte" inne på et kvinneforum, men det kunne jo bare hende at det var noen fornuftige sjeler her inne som hadde ett par tips, slik at jeg fikk opp motet litt?

Så kan jeg jo like godt nevne med engang at jeg trener og er frisk og rask, så ser sunn og veltrent ut!

Mvh

Mann 32 år

Det er ikke nødvendigvis noe galt med deg. Syntes du skal slå fra deg den tanken. Er mange som ikke finner seg noen av diverse årsaker.

Prøv å reflektere over hvor det går galt for deg i prosessen? Møter du få nye jenter? Møter du nye jenter, men sliter med å komme i prat? Møter du jenter og kommer i prat, men sliter med å få det til å bli en date? Eller får du til dater med jenter, men sliter med å komme videre derfra?

Hvor går det galt? Når du begynner å få en idè om hvor, så kan du prøve å kartlegge hva. Deretter får du rett og slett bare prøve å endre på dette ved prøving og feiling. Gjør noe annerledes enn det du gjør den dag i dag.

OG kan du ikke sende bilde til meg og, jeg blir så vanvittig nysgjerrig haha.

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt sende meg et bilde også om du vil, så får du enda en 100% ærlig (men ikke slem) mening.

Han er ikke et kvinnfok som skal sjekke opp mannfolk...just in case du ikke har fått det med deg. ;)

Utseendet en mann har spiller jo egentlig ingen trille - med mindre det er snakk om at man er veldig overvektig eller lav av høyde ...typisk under 170 ?

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke et kvinnfok som skal sjekke opp mannfolk...just in case du ikke har fått det med deg. ;)

:klo:

Anonymous poster hash: 61b27...48d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymous poster hash: 61b27...48d

Hvis du leste de 2 siste setningene så kunne du spart deg for all den kløinga....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute i helga, og da jeg skulle en tur på do så huka en fyr tak i meg å spurte om jeg ville være med å spille ett eller annet spill der. (Biljardlignende). Vi var på lag, og da vi vant klemte vi hverandre og hylte. :fnise:Synes det var veeldig morsomt. Ble kjapt interessert i han! :)

Vis at du ikke er sjenert, ta kontakt, og ikke sitt å vent på at jenter skal gjøre det. Ikke lag det så stivt, bare vis at du er en morsom fyr som er litt laidback.

Anonymous poster hash: 00279...04c
Skrevet

Hvor mange jenter snakker du med i løpet av en kveld?

Skrevet

Hvor mange jenter snakker du med i løpet av en kveld?

AnonymBruker
Skrevet

Skal se om jeg får sent ett, men jeg "vet" at jeg ser ganske så normal ut ;)

Uansett, takker for alle tipsene. Når det kommer til byen, så har jeg gitt opp, det er rett og slett ikke min arena for å sjekke opp.

Når det gjelder nettdating, så prøver jeg alltid å skrive kreative innlegg, som omhandler om interesser osv, men er ikke alltid så lett, når en stor andel av kvinner på slike sider har en meget kort profil tekst Da er det vell ikke helt riktig at de skal forvente at jeg skal sende verdens mest kreative melding?

Når det kommer til at nordmenn er veldig lite imøtekommende, så kunne jeg ikke vært meg enig. De gangene jeg har vært i utlandet, så virker det mye lettere å få kontakt med mennesker, også kvinner.

Men jeg mangler nok litt sjarm og det er jo ofte noe man enten har eller ikke har, eller tar jeg kanskje feil?

Skrevet

Har du en god venninne eller kanskje en søster du kan snakke med? Be om ærlige meninger om deg, ditt utseende, din utstråling, din personlighet, ditt "alt". Prøv å finne en som står deg nær og som tør være dønn ærlig med deg. Få noen direktiver om eventuelle endringer du kan gjøre i dine tilnærminger til jenter. Kanskje du ikke får noe konkret som er "feil" med det du gjør, men kanskje du får noen små ideer :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du en god venninne eller kanskje en søster du kan snakke med? Be om ærlige meninger om deg, ditt utseende, din utstråling, din personlighet, ditt "alt". Prøv å finne en som står deg nær og som tør være dønn ærlig med deg. Få noen direktiver om eventuelle endringer du kan gjøre i dine tilnærminger til jenter. Kanskje du ikke får noe konkret som er "feil" med det du gjør, men kanskje du får noen små ideer :)

jo, den tanken har slått meg flere ganger. Har faktisk prøvd ved flere anledninger,men ikke fått noe særlig ut av det. Har derimot fått høre at jeg er litt "rar", uten at det har blitt spesifisert nærmere.

Godt mulig det noe med mitt kroppspråk eller/og personlighet og språk som gjør at jeg fremstår som litt rar.Det finnes jo de personene som fremstår som litt annerledes, uten at man klarer å sette direkte ord på hva som "feiler" dem !

Skrevet

Prøv å spør venner om de kjenner noen single venninner som de kan spleise deg opp med! Eventuelt kjærestene/konene til vennene dine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...