AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Syntes dette dating "gamet" er utrolig vanskelig og kleint. Sliter virkelig med å finne kjemien med jenter/kvinner. På utesteder så hater jeg å sjekke opp, på slike steder er det for mye distraksjoner og bråk etter min smak. Og hvis jeg skulle komme i en samtale med en kvinner, så mister hun omtrent alltid interessen, siden det stort sett er en "kulere" eller "kjekkere" kar i nærheten som fanger hennes oppmerksomhet! Har også prøvd nettdating, og selv om jeg har klart å få til noen dates der(etter MYE innsats fra min side), så virker dette også helt håpløst. Enten så svarer bare damer kort og presist og lite interessert i føre samtalen videre, eller så svarer de ikke i det hele tatt. Har snart gitt opp hele denne "jakten" med å finne seg en livs partner! Og ikke kom med det "tullet" at hun kommer når du minst aner det. Nei hun gjør ikke det, for det krever en viss innsats for å sjekke damer....i hvert fall med det utgangspunktet jeg har. Er jo litt trist når man ser gamle bekjente og venner får seg kone og barn og til slutt, så sitter man jo der helt alene. Nei, jeg får vell bare innse at jeg er rar eller at det feiler meg noe, for slik jeg føler det nå, så kommer jeg til å være evig singel. Blir jo ekstremt vanskelig å finne den rette, når man får til 1 date i året, i snitt! Hjelper jo helle ikke å "syte" inne på et kvinneforum, men det kunne jo bare hende at det var noen fornuftige sjeler her inne som hadde ett par tips, slik at jeg fikk opp motet litt? Så kan jeg jo like godt nevne med engang at jeg trener og er frisk og rask, så ser sunn og veltrent ut! Mvh Mann 32 år Anonymous poster hash: 9aed9...bc6
Cashbah Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Nå er vel det vel kanskje ikke dette rådet du vil ha, men det kan hende du kontakter jenter som ligger litt over deg utseendemessig? Eller så synes jeg humor er ekstremt viktig. Og kjemien må jo selvfølgelig stemme. OG høflighet! 1
Gjest imperio Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Får min del så er baren plassen å møtes. Jeg slår av en prat med de som snakker til meg, og om han går, så kommer det en annen. Så om du er ute på byen, slå av en prat med de rundt deg. Spør om hun vil være med utenfor for å trekke litt luft om det er for mye støy inne. Og btw, hvordan du ser ut er ikke alltid det viktigste. Dersom du ikke er ut etter å finne ei overfladisk bimbo da så klart. Smil, prat og le! Da fanger du oppmerksomheten til kvinnene.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Nå er vel det vel kanskje ikke dette rådet du vil ha, men det kan hende du kontakter jenter som ligger litt over deg utseendemessig? Eller så synes jeg humor er ekstremt viktig. Og kjemien må jo selvfølgelig stemme. OG høflighet! Jeg vet ikke, kanskje, men tror jeg har såpass selvinnsikt til å ikke gjøre det! Kan godt sende et selfie som PM, så kan du jo si hvor jeg ligger an!? Får i hvert fall omtrent null respons på nettdating sider, selv om jeg kontakter kvinner som jeg mener/tror er på mitt nivå, sånn utseendemessig! Anonymous poster hash: 9aed9...bc6
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Du skal finne en "livspartner" gjennom å sjekke fremmede på byen? Hva med å bli kjent med kvinner i dagliglivet, skape ordentlige bånd og faktisk falle for noen? Anonymous poster hash: be985...e74 1
Cashbah Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Jeg vet ikke, kanskje, men tror jeg har såpass selvinnsikt til å ikke gjøre det! Kan godt sende et selfie som PM, så kan du jo si hvor jeg ligger an!? Får i hvert fall omtrent null respons på nettdating sider, selv om jeg kontakter kvinner som jeg mener/tror er på mitt nivå, sånn utseendemessig! Selfie, selfie!
Cashbah Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Du skal finne en "livspartner" gjennom å sjekke fremmede på byen? Hva med å bli kjent med kvinner i dagliglivet, skape ordentlige bånd og faktisk falle for noen? Det er lettere sagt enn gjort, da. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Du skal finne en "livspartner" gjennom å sjekke fremmede på byen? Hva med å bli kjent med kvinner i dagliglivet, skape ordentlige bånd og faktisk falle for noen? Anonymous poster hash: be985...e74 jeg har jo ingen kvinner i min omgangskrets, kvinner virker ikke særlig interessert i å bli mer kjent heller...så da er man jo like langt. Har derfor forstått at jeg nok er litt "annerledes" en folk flest,men jeg kan dessverre ikke være noe andre en meg selv! Anonymous poster hash: 9aed9...bc6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Selfie, selfie! bildet skal være sent, tror jeg! Anonymous poster hash: 9aed9...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 jeg har jo ingen kvinner i min omgangskrets, kvinner virker ikke særlig interessert i å bli mer kjent heller...så da er man jo like langt. Har derfor forstått at jeg nok er litt "annerledes" en folk flest,men jeg kan dessverre ikke være noe andre en meg selv! Anonymous poster hash: 9aed9...bc6 Nei, for det går jo ikke an å utvide omgangskretsen. Du velger en arena der folk møtes for innholdsløse onenighters, selvsagt er ikke de du møter interessert i bli bedre kjent. Forandre arenaer og utvid omgangskretsen - altså gjør noe med situasjonen din - eller slutt å klag. Anonymous poster hash: be985...e74 1
Timza Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 Det er ikke noe nytt at gutta må være de som holder samtalen i gang i starten. Trikset her handler ofte om å finne og luke ut spørsmål som kan besvares på en enkel måte. Spørsmål som kan besvares med ja eller nei holder du deg unna, mens du stiller spørsmål som krever definisjoner av ting for eksempel, eller forklaringer. Hva er din favoritt film er et kjedelig spørsmål ettersom svaret er alt for enkelt og du vil ikke ha noe å hente fra svaret fremfor "enig" eller lignende. Hva må til for at det blir en favoritt film er et bedre spørsmål ettersom hun da må forklare noe for deg, og du vil få mer i svaret å ta tak i for å fortsette en samtale. Det enkleste er ofte å kaste ut noe som du selv mener er humor når du får grei respons. Enten treffer du, eller så gjør du det ikke. Treffer du, så får hun opp øynene mye kjappere med å vise den siden tidlig ettersom 99% av kvinner omtrent setter pris på noen som får dem til å le og du blir straks mer interessant. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Ta deg tid til å bli kjent, ikke forvent mirakler på 123. Det tar gjerne litt tid, men man trenger bare en hvis man er ute etter en spesiell. Anonymous poster hash: 54e1b...597 1
Timza Skrevet 24. mars 2015 #13 Skrevet 24. mars 2015 Ta deg tid til å bli kjent, ikke forvent mirakler på 123. Det tar gjerne litt tid, men man trenger bare en hvis man er ute etter en spesiell.Anonymous poster hash: 54e1b...597 Problemet hans er jo tiden. Han får kontakt og oppretter en samtalen, men den ebber ut og de mister interessen for han. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #14 Skrevet 24. mars 2015 Syntes dette dating "gamet" er utrolig vanskelig og kleint. Sliter virkelig med å finne kjemien med jenter/kvinner. På utesteder så hater jeg å sjekke opp, på slike steder er det for mye distraksjoner og bråk etter min smak. Og hvis jeg skulle komme i en samtale med en kvinner, så mister hun omtrent alltid interessen, siden det stort sett er en "kulere" eller "kjekkere" kar i nærheten som fanger hennes oppmerksomhet! Har også prøvd nettdating, og selv om jeg har klart å få til noen dates der(etter MYE innsats fra min side), så virker dette også helt håpløst. Enten så svarer bare damer kort og presist og lite interessert i føre samtalen videre, eller så svarer de ikke i det hele tatt. Har snart gitt opp hele denne "jakten" med å finne seg en livs partner! Og ikke kom med det "tullet" at hun kommer når du minst aner det. Nei hun gjør ikke det, for det krever en viss innsats for å sjekke damer....i hvert fall med det utgangspunktet jeg har. Er jo litt trist når man ser gamle bekjente og venner får seg kone og barn og til slutt, så sitter man jo der helt alene. Nei, jeg får vell bare innse at jeg er rar eller at det feiler meg noe, for slik jeg føler det nå, så kommer jeg til å være evig singel. Blir jo ekstremt vanskelig å finne den rette, når man får til 1 date i året, i snitt! Hjelper jo helle ikke å "syte" inne på et kvinneforum, men det kunne jo bare hende at det var noen fornuftige sjeler her inne som hadde ett par tips, slik at jeg fikk opp motet litt? Så kan jeg jo like godt nevne med engang at jeg trener og er frisk og rask, så ser sunn og veltrent ut! Mvh Mann 32 år Anonymous poster hash: 9aed9...bc6 Høres ut som vinnerskallen man trenger for å kjempe seg opp bakkene på 5mila sånn generelt sett.... Kvinner tar aldri initiativ - så det må du gjøre. Egentlig er dynamikken slik at det er mannen som velger og ikke omvendt. I og med at kvinner aldri tar initiativ så skjønner vel du og det at det ikke går an å velge noe du ikke tar initiativ til ? - ren logikk altså. Så må du lære deg å bestå "shit" -testene i alle former de skytes mot deg fra alle mulige vinkler - uansett hvor lite det måtte passe. De er egentlig ment som komplimenter til deg. Begynner du f.eks å bli tynn i håret så vil du få noen tester på det for å se om det plager deg f.eks. Alt som kan avsløre usikkerhet blir du testa på. De er ikke bevisste på det men det ligger like naturlig for dem som å puste faktisk - på refleks med andre ord. Iforhold til nettdating så må du slutte å kontakte kvinner på en måte som gir et inntrykk av at du spør om \ forventer noe tilbake. Det fungerer på samme måte som når en tigger strever med å møte blikket ditt på gata - du vet personen VIL HA noe av deg så du UNNGÅR for alt i verden kontakt med blikket. ....regner med du kjenner deg igjen. Samt så skriver du sikkert flere avsnitt med tekst til kvinner hvor de svarer med enkle enstavelses ord eller korte setninger - da har du ødelagt maktbalansen pga du har gitt henne mer verdi enn hun gir deg. Det er heller ingen grunn til du skal gi henne veldig mye verdi tilbake utelukkende på facevalue. Get my points ? Anonymous poster hash: 75084...ff4 2
Nettinettet Skrevet 24. mars 2015 #15 Skrevet 24. mars 2015 Du vet det rådet alle egentlig hater "vær deg selv... " men det er faktisk det beste rådet. Så fremt du er tilfreds med deg selv. Vær deg selv og slapp av og snakk med de du synes ser ut som noen du kan like og se hvordan det går. I noen 10 år nå så har vi bygd opp en sjekke-greie hvor man skal spille spill og teste folk, og uansett om noen klarer å få lurt seg i buksa på usikre eller naive damer, har det blitt ganske bevist at noe game eller testing ikke gir gode trygge og stabile relasjoner. Hindringen i Norge er ikke at man ikke er kjekk nok, eller bra nok, det er det faktum at folk ikke snakker med hverandre. Vi får sjokk når noen sier hei, eller sier noe til oss hvis vi ikke kjenner dem. Det skal du bare drite i, og heller bli en av de som endrer dette. Vi har heldigvis begynt å få noen nye landsmenn som viser oss viktigheten med åpenhet og omsorg for og mot medmennesker. De viser at vi ikke må gå rundt å føle at vi er så viktige, og at ingen skal snakke med hverandre, men som viser at vi alle er like betydningsfulle og at alle har noe å lære av hverandre. Hiv deg på trenden og vær den som skiller seg ut på en positiv måte.. Be om tips til ting når du vil småsnakke med folk du ikke kjenner i "offentligheten": Når du f.eks står i køen på en kafe og en søt jente står ved siden av deg -Åh jeg klarer aldri bestemme meg.. har du vært her før? Noe å anbefale? Merker du at du får en positiv respons fra henne kan du gå bort til henne når du har spist og takk for tipset, og si at du ikke er så mye ute og hadde tenkt deg ut å spise og siden hun virket litt mer erfaren på det området om hun kanskje hadde tips til en bra restaurant også? Slike samtaler er veldig bra hvis man er ny og trenger en guide.. mange synes det er gøy å vise frem byen sin.. En annen ting som kan være lurt er å øke omgangskretsen. Hiv deg med på sosiale ting via jobben, delta på foredrag, eller spør noen du kjenner bare litt om de skal noe spennende i helgen. Si at du må bli flinkere til å være sosial men de fleste vennene dine er opptatt med familie osv.. Å^spørre om man kan hive seg på, kan være kleint, men det blir bare kleint hvis du blir pinlig berørt av et eventuelt avslag. Sier du bare -Det går fint, sjekker om noen andre skal et eller annet.. ha en fin helg Du må tørre å risikere litt ansikt for å skape nye relasjoner, men samtidig er det ingen som mister ansikt hvis de takler det på en bra måte. Da får man faktisk bare mer respekt pga taklingen av avvisningen. Mange ganger har jeg avvist noen som ville gå på date med meg, og måten de har taklet avvisningen på har faktisk gjort at jeg har kontaktet dem i sosiale sammenhenger senere og småsnakket med dem.. Jeg fikk respekt for dem som menneske fordi de ikke lagde styr og drama men bare var seg selv..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #16 Skrevet 24. mars 2015 Merker du at du får en positiv respons fra henne kan du gå bort til henne når du har spist og takk for tipset, og si at du ikke er så mye ute og hadde tenkt deg ut å spise og siden hun virket litt mer erfaren på det området om hun kanskje hadde tips til en bra restaurant også? Jeg ville vært litt forsiktig med å si det, jeg er ikke interessert i en fyr som sitter mest hjemme og hvis en formulerer seg slik virker en ikke særlig vant til å omgås folk. Til TS: Det er en haug av tråder her inne som lister opp "hva kvinner vil ha", "hva liker du i en mann", etc. Alle kan nok gi deg litt forskjellige råd. Mitt råd er å vise selvtillit, og ta masse initativ når du er ute, både på dagen og kvelden. Jeg hadde blitt glad hvis noen kom og sa hei til meg i matbutikken og bare "Hva skal du ha til middag? Jeg har ingen ideér." Det er helt uskyldig, og jeg hadde fått et positivt inntrykk hvis en mann gjorde det. Ellers opplever jeg gang på gang at menn ser på meg og smiler når jeg er ute. Det er aldri noen som sier hei. Jeg tør selv ikke stoppe en mann midt på lyse dagen, men på kvelden kan jeg det hvis settingen er riktig. Tror både menn og kvinner må bli mye tøffere der. Anonymous poster hash: be5ad...1c9
Nettinettet Skrevet 24. mars 2015 #17 Skrevet 24. mars 2015 Jeg ville vært litt forsiktig med å si det, jeg er ikke interessert i en fyr som sitter mest hjemme og hvis en formulerer seg slik virker en ikke særlig vant til å omgås folk. Anonymous poster hash: be5ad...1c9 Men hvis det er sannheten, så er jo han ute etter en dame som vil hjelpe han bli mer sosial og som ser verdien i at han vil dette. Ikke en dame som deg som skal ha en mann som er annerledes enn det han er.. Og DET er poenget mitt! Man skal ikke tilpasse seg for å ikke virke sånn eller sånn, eller for å ikke bli tolket sånn eller sånn. Man skal være ærlig og finne noen som ser verdien i en som man er. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #18 Skrevet 24. mars 2015 Problemet hans er jo tiden. Han får kontakt og oppretter en samtalen, men den ebber ut og de mister interessen for han. SNAKKER han med dem da? Er han virkelig interessert? Han må vise interesse, er ikke alle damer som er så snakkesalige heller faktisk. Anonymous poster hash: 54e1b...597 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #19 Skrevet 24. mars 2015 Høres ut som vinnerskallen man trenger for å kjempe seg opp bakkene på 5mila sånn generelt sett.... Kvinner tar aldri initiativ - så det må du gjøre. Egentlig er dynamikken slik at det er mannen som velger og ikke omvendt. I og med at kvinner aldri tar initiativ så skjønner vel du og det at det ikke går an å velge noe du ikke tar initiativ til ? - ren logikk altså. Så må du lære deg å bestå "shit" -testene i alle former de skytes mot deg fra alle mulige vinkler - uansett hvor lite det måtte passe. De er egentlig ment som komplimenter til deg. Begynner du f.eks å bli tynn i håret så vil du få noen tester på det for å se om det plager deg f.eks. Alt som kan avsløre usikkerhet blir du testa på. De er ikke bevisste på det men det ligger like naturlig for dem som å puste faktisk - på refleks med andre ord. Iforhold til nettdating så må du slutte å kontakte kvinner på en måte som gir et inntrykk av at du spør om \ forventer noe tilbake. Det fungerer på samme måte som når en tigger strever med å møte blikket ditt på gata - du vet personen VIL HA noe av deg så du UNNGÅR for alt i verden kontakt med blikket. ....regner med du kjenner deg igjen. Samt så skriver du sikkert flere avsnitt med tekst til kvinner hvor de svarer med enkle enstavelses ord eller korte setninger - da har du ødelagt maktbalansen pga du har gitt henne mer verdi enn hun gir deg. Det er heller ingen grunn til du skal gi henne veldig mye verdi tilbake utelukkende på facevalue. Get my points ? Anonymous poster hash: 75084...ff4 er ikke mannen som velger og det vet dere godt. Anonymous poster hash: 54e1b...597
Timza Skrevet 24. mars 2015 #20 Skrevet 24. mars 2015 SNAKKER han med dem da? Er han virkelig interessert? Han må vise interesse, er ikke alle damer som er så snakkesalige heller faktisk.Anonymous poster hash: 54e1b...597 Hva mener du med spørsmålene dine? Det er jo ikke gyldige spørsmål om du leser HI. Og jeg kan heller ikke lese dine tanker for å finne ut av hva du mener med spørsmålet "SNAKKER han med dem da?". Akkurat som om "SNAKKER" har en større betydning en "snakker". Hva mener du? Om han bruker ord? Setninger? Om han plystrer? Klapper sanger? Hvorfor lage en tråd som dette hvis han ikke er interessert? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå