Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 For dere som trenger en hobby eller vil finne på noe gøy på fritiden anbefaler jeg siden www.aftenskolen.no De har matkurs, vinkurs, språkkurs, sykurs,...osv Selv har jeg veldig lyst å begynne på sykurs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 Selvfølgelig hadde de ikke i Bergen. :cry: Jeg har så lyst til å lære meg spansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Selvfølgelig hadde de ikke i Bergen. :cry: Jeg har så lyst til å lære meg spansk Du finner helt sikkert en eller annen plass i Bergen hvor de har spansk-kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har gått på spanskkurs i Bergen. Tror det var gjennom Folkeuniversitetet. Var veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ladyme Skrevet 21. august 2004 #5 Del Skrevet 21. august 2004 intensiv gymnaset i bergen har spanskkurs to kvelder i uken tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå