Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Får de som man trykker not på vite at man har trykket not???trykket not på en jeg kjenner, er jo ny på dette, og turde ikke annet akkurat no :P men håper han ikke fr se at jeg trykket not??? :O

Anonymous poster hash: 7a1f7...73b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trykke not på hva da??

Sånn der rødt kryss så det blir "nope" sorry skrev feil, mente tinder

Skrevet

Sånn der rødt kryss så det blir "nope" sorry skrev feil, mente tinder

Åja, haha. Har aldri vert på tinder så jeg aner ikke.

Skrevet

Noen som vet?? Når man trykker på det røde krysset om de man trykker det på, får vite at man trykket de vekk sånn "nope"?

Gjest Amémonos
Skrevet

Noen som vet?? Når man trykker på det røde krysset om de man trykker det på, får vite at man trykket de vekk sånn "nope"?

Nei, de får kun vite det hvis du har likt dem og de også har likt deg.

Skrevet

Men hvis de har likt deg, og du ikke har likt dem kan man lett se det ved at dere ikke matcher.

Skrevet

Han får nok vite det den dagen du dukker opp på hans telefon og han er snill og swiper til høyre. ;)

Skrevet

Nei, de får ikke vite det, så du kan nope i vei uten å få dårlig samvittighet :) :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei han får ikke sett det. Og sveiper du lenge nok, så kommer han tilbake på lista ;)

Anonymous poster hash: ce361...5e9
Skrevet

Han får nok vite det den dagen du dukker opp på hans telefon og han er snill og swiper til høyre. ;)

Ah.. Da må jeg trykke sveipe til høyre neste gang de dukker opp, så de ikke tror eg e blitt den overlegne bitchen 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...