Gå til innhold

GU

nat26

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om legen kan kjenne at du er gravid når du er på GU.Jeg var hos legen i går og da sa hun til meh at jeg kunne være gravid selv om jeg hadde mensen siden jeg er så kvalm.Men hun ville ikke ta en blodprøve fordi hun mente at graviditetstest er sikker den og.Kan en GU viser at jeg er gravid?Er ferdig med mensen som varte i 2 dager,men jeg kjenner noen stikkinger i magen og er sååå kvalm:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke tatt test nei.Jeg spurte legen om hun kunne ta en blodprøve men det ville hun ikke.Jeg har fremdeles vondt i magen.Det som bekymre meg er at hver gang jeg er på do,så kommer det litt blod,3 dager etter at jeg er ferdig med mensen.Og det kjennes som jeg skal ha mensen på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg håper ikke jeg får den igjen ass...Men jeg blør kun når jeg tisser ikke ellers.Hmm merkelig dette her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, du har ikke urinveisinfeksjon da?

Har du sjekket hvor blodet kommer fra?

Det kan jo forklare at du føler deg dårlig også, selv om jeg ikke har hørt om noen som blir kvalme av urinveisinfeksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke UVI legen har tatt en test.Jeg har så vondt nå,det er som om jeg for mensen snart.Men den fikk jeg jo for 6 dager siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test!

GU kan ikke gi noen sikre indiaksjoner på om du er gravid så tidlig i svangerskapet. Og urin-testene er svært sensitive, så du kan stole på dem.

Hold oss oppdatert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis du har gått med urinveisinfeksjon lenge, blir det nyrebekkenbetennelse. Da får du veldig vondt, kaster opp osv. Dersom du har blod i urinen pga av nyrebekkenbetennelse, blir du lagt inn på sykehus. Dette må du sjekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jo at det ikke er urinveisinfeksjon siden jeg tok testen hos legen og den var negativ.Jeg får vente litt og se om det gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men hun ville ikke ta en blodprøve fordi hun mente at graviditetstest er sikker den og.

Synes det var merkelig at ikke legen kunne tatt en graviditetstest på deg med en gang (vanlig test av urin - de hadde jo tydeligvis urinprøve fra deg allerede for sjekk av UVI).

Legen kan jo ikke bare si at du sikkert er gravid, men vi vil ikke ta noen flere prøver av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det synes jeg var rart og,men hun er så rar hun dama så jeg vurderer å bytte fastlege.Skal kjøpe en test på vei til jobben så får vi se om jeg blir klokere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...