Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Jeg ønsker at håret mitt skal dele seg...sånn som dreads...men ikke evig-..finnes det en hårkur,hår middel eller noe som kan gjøre at håret blir sånn? forstår dere hva jeg mener? Takker for alle svar
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Det finns jo saltvannspray,har prøvdt john frieda sin herlig kokoslukt. Har også hatt Wella oaseanspray den virker bedre. Har også hørt skrøyt av H/m rowells sin ,den siste koster vist bare 49 kr.
Puma-Shey Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 Thaks....et spm til...hvor får jeg tak i dette i oslo/ski området? hva slags butikker???
Gjest Lea Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 H&M sin spray fungerer utmerket. Men pass på hodebunnen, den blir fort tørr og klør litt ved daglig bruk.
Puma-Shey Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 okei okei...men wella ocean spritz??? er den bra? noen som har prøvd..VIL HA DEN STRAND STYLEN PÅ HÅRET MITT
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 Wella sin kjøpte jeg hos lookfantastic ,men de selger den hos frisører. John Frieda har de på noen cubus butikker og VITA.
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #7 Skrevet 18. august 2004 okei okei...men wella ocean spritz??? er den bra? noen som har prøvd..VIL HA DEN STRAND STYLEN PÅ HÅRET MITT Har denne. Den er helt knall om du ikke bruker for mye, da ser håret skittent ut. Det endelige resultatet får du ikke før det har tørket så sett av litt tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå