Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg ser etter eit produkt i denne serien som hjelper mot rebelsk hår (småhår som stikk ut her og der), og eit produkt som samlar håret og gjer det blankt og fint (kan gjerne framheva litt fall)...:) Finst det slike fantastiske produkt?

Dei fleste av produkta i denne serien luktar jo kjempegodt!! Såg ein med glitter i, nokon som har prøvd den? Grønaktig flaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som om det er TIGI Girl Toys du tenker på.

Skrevet

meinar du den med glitter? I så fall er det kun for glans?

Skrevet

Det er ett serum som samler flyvende småhår og mykgjør tørre tupper, gir super glans men ikke noe fjortizskimmer :)

Skrevet

Høyres heilt perfekt ut!:) Takk for svar:)

Skrevet

Den er perfekt og den er så drøy at du ikke vil tro det. En ertestor klatt er nok til selv skikkelig langt hår. En av mine favoritter som jeg bruker hver dag.

Skrevet

Tigi Bedhead After Party er også fantastisk mot "flyvehår"!!

Skrevet

skal sjekka ut begge desse produkta, høyres ut som det er akkurat det eg leitar etter..Kjøpte ein Renati voksaktig sak idag...men har lyst å prøva Tigi Bed Head også:) Takk for gode råd:)

Kanskje eg ENDELIG får kontroll på håret mitt...:)

Gjest Ethereal
Skrevet

After Party er en nydelig leave-in krem som samler håret og gir glans uten at det blir seigt eller tungt. Bra for hår med litt lengde på.

Skrevet

Bruker After Party nesten hver dag! Den er veldig bra og jeg har langt hår :wink:

Gjest Happylappy
Skrevet

Sjekk ut www.lookfantastic.com, endel produkter der. :-)

• 9 måneder senere...
Gjest Gjesta
Skrevet
Bruker After Party nesten hver dag! Den er veldig bra og jeg har langt hår :wink:

Mye koster denne?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg brukte en stund tigi Bed Head Hard Head - tok først litt skum i vått hår, tørket det havveis, klinte i litt Tigi og så fikk jeg flotte krøller av en eller annen merkelig grunn. Farget så håret mørkt, og nå kan jeg kline inn så mye jeg bare orker uten at jeg får noen krøller... Hvorfor det?

Skrevet
Det høres ut som om det er TIGI Girl Toys du tenker på.

Denne får jeg fett hår av. Uansett om jeg tar veldig lite, synes jeg håret ser fett ut litt utpå dagen. Er nok veldig individuelt hvordan produktene virker på hver enkelt sitt hår.

Men har en sjokkrosa flaske med grønn kork fra Tigi bed head, og den er bra! Det er en slags glansspray, og hjelper til å holde småhår nede. Uten at det ser fett ut...

Skrevet

Den grønnaktige flasken med glitter i tror jeg må være Tigi Bedhead Control Freak Serum..

Jeg synes dette er helt ok, og bruker det noen ganger når jeg føner håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...