Søtpotita Skrevet 18. august 2004 #1 Skrevet 18. august 2004 Eg ser etter eit produkt i denne serien som hjelper mot rebelsk hår (småhår som stikk ut her og der), og eit produkt som samlar håret og gjer det blankt og fint (kan gjerne framheva litt fall)... Finst det slike fantastiske produkt? Dei fleste av produkta i denne serien luktar jo kjempegodt!! Såg ein med glitter i, nokon som har prøvd den? Grønaktig flaske?
Gjest Myumi Skrevet 18. august 2004 #2 Skrevet 18. august 2004 Det høres ut som om det er TIGI Girl Toys du tenker på.
Søtpotita Skrevet 18. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2004 meinar du den med glitter? I så fall er det kun for glans?
Gjest Myumi Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 Det er ett serum som samler flyvende småhår og mykgjør tørre tupper, gir super glans men ikke noe fjortizskimmer
Søtpotita Skrevet 18. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2004 Høyres heilt perfekt ut! Takk for svar:)
Gjest Myumi Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 Den er perfekt og den er så drøy at du ikke vil tro det. En ertestor klatt er nok til selv skikkelig langt hår. En av mine favoritter som jeg bruker hver dag.
Musemor Skrevet 18. august 2004 #7 Skrevet 18. august 2004 Tigi Bedhead After Party er også fantastisk mot "flyvehår"!!
Søtpotita Skrevet 18. august 2004 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2004 skal sjekka ut begge desse produkta, høyres ut som det er akkurat det eg leitar etter..Kjøpte ein Renati voksaktig sak idag...men har lyst å prøva Tigi Bed Head også Takk for gode råd:) Kanskje eg ENDELIG får kontroll på håret mitt...
Gjest Ethereal Skrevet 18. august 2004 #9 Skrevet 18. august 2004 After Party er en nydelig leave-in krem som samler håret og gir glans uten at det blir seigt eller tungt. Bra for hår med litt lengde på.
Suzy Skrevet 19. august 2004 #10 Skrevet 19. august 2004 Bruker After Party nesten hver dag! Den er veldig bra og jeg har langt hår
Gjest Happylappy Skrevet 19. august 2004 #11 Skrevet 19. august 2004 Sjekk ut www.lookfantastic.com, endel produkter der. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #12 Skrevet 23. mai 2005 Bruker After Party nesten hver dag! Den er veldig bra og jeg har langt hår Mye koster denne?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2005 #13 Skrevet 23. mai 2005 Jeg brukte en stund tigi Bed Head Hard Head - tok først litt skum i vått hår, tørket det havveis, klinte i litt Tigi og så fikk jeg flotte krøller av en eller annen merkelig grunn. Farget så håret mørkt, og nå kan jeg kline inn så mye jeg bare orker uten at jeg får noen krøller... Hvorfor det?
aprilbrud Skrevet 24. mai 2005 #14 Skrevet 24. mai 2005 Det høres ut som om det er TIGI Girl Toys du tenker på. Denne får jeg fett hår av. Uansett om jeg tar veldig lite, synes jeg håret ser fett ut litt utpå dagen. Er nok veldig individuelt hvordan produktene virker på hver enkelt sitt hår. Men har en sjokkrosa flaske med grønn kork fra Tigi bed head, og den er bra! Det er en slags glansspray, og hjelper til å holde småhår nede. Uten at det ser fett ut...
starie Skrevet 24. mai 2005 #15 Skrevet 24. mai 2005 Den grønnaktige flasken med glitter i tror jeg må være Tigi Bedhead Control Freak Serum.. Jeg synes dette er helt ok, og bruker det noen ganger når jeg føner håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå