AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Min samboer og jeg har prøvd å bli gravid i 2 år. Jeg har for mange år siden vært gravid 2 ganger med tidligere kjæreste, men begge endte i sa. Nå skal vi i gang med ivf-forsøk til høsten. Legen min sa at jeg hadde litt dårlig eggkvalitet. Sambo sin sperm er helt ok. Det jeg lurer på om det er noen som har noe tips om hva man kan gjøre for å bedre eggkvaliteten, og kanskje øke sjansen for å bli gravid på egenhånd. Kan ikke si prosessen med ivf frister så veldig, så håpet er jo å klare det på egenhånd. Har også fått påvist PCOS tidligere, men etter å ha resusert vekten med 40kg (normalvektig nå) over de siste årene, mener legen jeg ikke har det lenger. Nå er jeg i gang med lavkarbo kosthold i håp om at det skal bedre muligheten. Føler meg helt rådvill, så håper noen av dere har noen tips å dele med meg. Anonymous poster hash: 3d030...cde
Biloba Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Hva begrunner legen påstanden om dårlig eggkvalitet med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå