Gå til innhold

Castor olje - hjelp

esmer

Anbefalte innlegg

Hei damer! Skal bestille castor olje da jg har hørt så mye om dens evne til å få øyenbryn til å vokse ut fortere.

Lurer på om den må være kaldpresset? Tenkte å bestille en fra merket pukka. Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, etter det jeg har hørt, så må den være det :) Jeg kjøpte en liten flaske billig på ebay, den varer kjempelenge! Oljen er jo så seig. Hadde ikke så stor effekt på vippene mine, men som kur til håret er den fantastisk! Håret blir suuuperfint etterpå

Anonymous poster hash: 7fdd8...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, etter det jeg har hørt, så må den være det :) Jeg kjøpte en liten flaske billig på ebay, den varer kjempelenge! Oljen er jo så seig. Hadde ikke så stor effekt på vippene mine, men som kur til håret er den fantastisk! Håret blir suuuperfint etterpå

Jeg brukte det som hårkur, men mistet mye av håret når jeg brukte en blanding av castorloje, olivenolje og sesamolje. Hvordan bruker du castor olje til håret?

Anonymous poster hash: 07f68...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, gjorde du? :O Kanskje det var slitt hår som "skulle av"? :/ Jeg kliner en generøs mengde Castor oil i håret og masserer inn så lenge jeg gidder. Så har jeg det i så lenge jeg kan. Alt fra 30 minutter til flere timer. Så skyller jeg godt av med en god sjampo. Lar håret lufttørke etterpå, og da er det såå fyldig og sunt! Og det blir ikke fett så fort heller, etter en sånn kur. Håret mitt blir vanligvis fett etter en dag etter dusj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gjorde du? :O Kanskje det var slitt hår som "skulle av"? :/ Jeg kliner en generøs mengde Castor oil i håret og masserer inn så lenge jeg gidder. Så har jeg det i så lenge jeg kan. Alt fra 30 minutter til flere timer. Så skyller jeg godt av med en god sjampo. Lar håret lufttørke etterpå, og da er det såå fyldig og sunt! Og det blir ikke fett så fort heller, etter en sånn kur. Håret mitt blir vanligvis fett etter en dag etter dusj

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å få vasket oljen ut. Den er like tykk som sirup. Jeg hadde aldri i verden turt å gni den oljen i hodebunnen. Måtte sikkert vasket håret 10 ganger for å få den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å få vasket oljen ut. Den er like tykk som sirup. Jeg hadde aldri i verden turt å gni den oljen i hodebunnen. Måtte sikkert vasket håret 10 ganger for å få den ut.

Akkurat det tenkte jeg lg første gang, og jeg sliter jo ekstremt med fett hår. Og jeg har veldig tjukt hår. Men det skal bare en eller to runder med sjampo til :) Håret blir virkelig helt fantastisk etterpå. Det er sånn at kjæresten min kan se når jeg hsr tatt en kur, for han syns håret mitt er så fint og godt å ta på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tar du det liksom i hodebunnen også? og bare maserer inn? Dekker hele håret? Beklager dumme sprm.

Anonymous poster hash: d2a11...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar du det liksom i hodebunnen også? og bare maserer inn? Dekker hele håret? Beklager dumme sprm.

Anonymous poster hash: d2a11...8a2

Første gangen prøvde jeg meg litt frem. Tok fra midten av håret og "dro" it til tuppene. Men nå masserer jeg det skikkelig inn i hodebunnen og hele håret. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor digg håret er etterpå <3 Men det er jo tydelig at folk har delte meninger her, kanskje det avhenger litt av hårtype? Men jeg vil anbefale at du prøver hvertfall, men heller prøver litt forsiktig første gang :) Når jeg tok det i første gang tenkte jeg at jeg aaaldri kom til å få det ut igjen :P Men det gikk jo veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...