Fashionistaen Skrevet 7. april 2015 #121 Skrevet 7. april 2015 Er usikker, så må se ann litt. Men hva synes du om denne fargen da? Blir det litt for jentete eller funker det også veldig bra? Står nok mellom den og de blå. https://www.zalando.no/hardrige-faro-mokkasiner-h4112c00o-b11.html Den så veldig fin ut den Blir nok ikke for jentete. Ingen farger utenom tildels rosa vil jeg si er jentefarger, men det er bare meg.
Braah Skrevet 7. april 2015 Forfatter #122 Skrevet 7. april 2015 Den så veldig fin ut den Blir nok ikke for jentete. Ingen farger utenom tildels rosa vil jeg si er jentefarger, men det er bare meg. Ok. Så hvilken burde jeg gå for? De blå eller den siste jeg delte? Hvilken syns du var finest?
Kontormus Skrevet 7. april 2015 #123 Skrevet 7. april 2015 Er usikker, så må se ann litt. Men hva synes du om denne fargen da? Blir det litt for jentete eller funker det også veldig bra? Står nok mellom den og de blå. https://www.zalando.no/hardrige-faro-mokkasiner-h4112c00o-b11.html Det var andrevalget her i gården. Den fargen er klassisk og går til det meste. Tenk litt på om du foretrekker brunt eller sort på tilbehør som belter, solbriller og bager/vesker
Braah Skrevet 7. april 2015 Forfatter #124 Skrevet 7. april 2015 Det var andrevalget her i gården. Den fargen er klassisk og går til det meste. Tenk litt på om du foretrekker brunt eller sort på tilbehør som belter, solbriller og bager/vesker Jeg skjønner. Hvilken farge var 1.valget ditt da?
Kontormus Skrevet 7. april 2015 #125 Skrevet 7. april 2015 Jeg skjønner. Hvilken farge var 1.valget ditt da? De blå. Det er et trygt valg, hvertfall hvis en bruker mye blå jeans. Deretter de brune, eller taupe kalles de visst. Men bruker du mest sorte bukser passer grå best
Braah Skrevet 7. april 2015 Forfatter #126 Skrevet 7. april 2015 De blå. Det er et trygt valg, hvertfall hvis en bruker mye blå jeans. Deretter de brune, eller taupe kalles de visst. Men bruker du mest sorte bukser passer grå best Takker igjen! Syns egentlig de blå også er best, men bruker jo sorte jeans. De grå mokkasinene var mildt sagt stygge, eller de var ihvertfall ikke fine? Jeg tenker da å bruke blå mokkasiner, svart jeans og lysere vaffeljakke, kanskje lyseblå? Bør funke?
Kontormus Skrevet 7. april 2015 #127 Skrevet 7. april 2015 Takker igjen! Syns egentlig de blå også er best, men bruker jo sorte jeans. De grå mokkasinene var mildt sagt stygge, eller de var ihvertfall ikke fine? Jeg tenker da å bruke blå mokkasiner, svart jeans og lysere vaffeljakke, kanskje lyseblå? Bør funke? Sort og marine funker faktisk fint det også, særlig hvis det er en tråd i det. Altså, marine vaffeljakke, sort bukse og marine sko
Fashionistaen Skrevet 8. april 2015 #128 Skrevet 8. april 2015 Ok. Så hvilken burde jeg gå for? De blå eller den siste jeg delte? Hvilken syns du var finest? Den du liker best, vel Men imo synes jeg de blå var de fineste
Sails Skrevet 8. april 2015 #129 Skrevet 8. april 2015 Uansett hva du velger så vil det se bra ut. For meg så virker det som om at skoene du kjøper nå vil bli de skoene du primært kommer til å bruke denne sesongen, og da ville jeg gått for blå. Mørke farger har lettere for å holde seg pene. Jeg har hatt kjøresko i alle regnbuens farger, og det er alltid de mørkeste som har vært mest lettstelt. Du må regne med at de vil være helt utslitte når høsten kommer - men du slipper unna de fæle flekkene og skadene som lyse loafere er lett utsatt for.
Braah Skrevet 8. april 2015 Forfatter #130 Skrevet 8. april 2015 Den du liker best, vel Men imo synes jeg de blå var de fineste Hjertelig, da går jeg for den! Men jeg mangler også en jakke, og helst da en vaffeljakke. Hvilken av disse jakene tror du vil passe meg mine blå loafers og svarte jeans? Gjerne 2-3 kandidater. http://www.careofcarl.no/no/artiklar/jakker/quiltede-jakker/index.html
Braah Skrevet 8. april 2015 Forfatter #131 Skrevet 8. april 2015 Uansett hva du velger så vil det se bra ut. For meg så virker det som om at skoene du kjøper nå vil bli de skoene du primært kommer til å bruke denne sesongen, og da ville jeg gått for blå. Mørke farger har lettere for å holde seg pene. Jeg har hatt kjøresko i alle regnbuens farger, og det er alltid de mørkeste som har vært mest lettstelt. Du må regne med at de vil være helt utslitte når høsten kommer - men du slipper unna de fæle flekkene og skadene som lyse loafere er lett utsatt for. Takker. Så det er blå loafers det går mest av, eller går det også mye av lyse loafers?
Gjest anonym2233 Skrevet 8. april 2015 #132 Skrevet 8. april 2015 Syns det var en fin jakke, så lenge resten av klesstilen henger med
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #133 Skrevet 8. april 2015 Takker. Så det er blå loafers det går mest av, eller går det også mye av lyse loafers? Lyse på sommeren og mørke på høsten. Anonymous poster hash: 101b3...e34 1
Sails Skrevet 8. april 2015 #134 Skrevet 8. april 2015 (endret) Takker. Så det er blå loafers det går mest av, eller går det også mye av lyse loafers? Jeg personlig har ingen spesielle preferanser, men jeg bruker som oftest brune. Avhenger helt av hva jeg har på meg ellers og føler for den dagen. Men det er helt klart blå loafere det går mest av blant gutter i din aldergruppe. Utover det så synes jeg du burde forsøke å ta litt egne valg, det er på den måten ekte stil og selvtillit skapes. Edit: Jeg synes forøvrig disse to modellene fra Ralph Lauren burde taes med i vurderingen din: Wes car shoe brown og wes car shoe navy Endret 8. april 2015 av Sails
Braah Skrevet 8. april 2015 Forfatter #135 Skrevet 8. april 2015 Syns det var en fin jakke, så lenge resten av klesstilen henger med Hvilken jakke er det du tenker på?
Gjest anonym2233 Skrevet 8. april 2015 #136 Skrevet 8. april 2015 Hvilken jakke er det du tenker på? Leste aldri gjennom tråden, men jakken som ble postet i Hi Men den siste linken ute over jakker, syns jeg denne er også fin: http://www.careofcarl.no/no/artiklar/aquascutum-hutchinson-quilted-jacket-navy.html og denne : http://www.careofcarl.no/no/artiklar/polo-ralph-lauren-princeton-quilted-sport-coat-navy.html 😊
Fashionistaen Skrevet 8. april 2015 #137 Skrevet 8. april 2015 Hjertelig, da går jeg for den! Men jeg mangler også en jakke, og helst da en vaffeljakke. Hvilken av disse jakene tror du vil passe meg mine blå loafers og svarte jeans? Gjerne 2-3 kandidater. http://www.careofcarl.no/no/artiklar/jakker/quiltede-jakker/index.html Tror de fleste passer nokså bra, det meste går til navy. Foreslår fortsatt de jakkene jeg linket til tidligere. Altså Barbour international-jakken, den fra Belstaff og den Steve McQueen jakken. Så lenge jakken og skoene ikke er i en crazy farge ser jo det meste bra ut. Det skal mye til for å velge feil.
Braah Skrevet 8. april 2015 Forfatter #138 Skrevet 8. april 2015 Lyse på sommeren og mørke på høsten.Anonymous poster hash: 101b3...e34 Ja, jeg vet det. Så blå er ikke like populære på sommeren? Altså ikke sorte, men mer mørkeblå. For jeg kan heller ikke fine lys mokkasiner på Zalando, kan du?
Braah Skrevet 8. april 2015 Forfatter #139 Skrevet 8. april 2015 (endret) Tror de fleste passer nokså bra, det meste går til navy. Foreslår fortsatt de jakkene jeg linket til tidligere. Altså Barbour international-jakken, den fra Belstaff og den Steve McQueen jakken. Så lenge jakken og skoene ikke er i en crazy farge ser jo det meste bra ut. Det skal mye til for å velge feil. Takktakk for hjelpa! Jeg vurderer egentlig å kjøpe meg grå Toms, også tenker jeg lyse mokkasiner, eller burde jeg kanskje gått for mørkeblå mokkasiner, sånn at skoene blir litt forskjellig? Endret 8. april 2015 av Braah
Sails Skrevet 8. april 2015 #140 Skrevet 8. april 2015 Ta en titt på de brune jeg linket til i mitt forrige innlegg. Du finner ikke en mer allsidig farve enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå