Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Likte best de oransje. Men hey, du kan jo ta en titt på disse fra Massimo Dutti. Da sparer du noen tusenlapper og skoen er like pen imo. Har den samme selv i dameversjon og skoene ser veldig bra ut irl og er gode på foten :)

http://www.massimodutti.com/no/en/men/shoes/kiowa-moccasin/coral-kiowa-bow-moccasin-c1313038p5276515.html?colorId=078&categoryNav=1313038

2145022078_2_2_17.jpg?t=1427304253886

Hehe, litt spesiell farge. Jeg er gutt ;)

Er vel blå som er vanligst blant herrene hva gjelder mokkasiner, eller tar jeg feil nå?

Endret av Braah
AnonymBruker
Skrevet

Er vel blå som er vanligst blant herrene hva gjelder mokkasiner, eller tar jeg feil nå?

Hvorfor må du velge som akkurat alle andre har? Velg den fargen du synes er finest :)

Anonymous poster hash: 101b3...e34

• Liker 2
Skrevet

Visste ikke at det fantes guttefarger og jentefarger jeg. Men hvis du liker blå, velg blå ;) Som jeg og mange andre har gjentatt mange ganger til deg; hvorfor velger du ikke bare du selv liker uavhengig av hva "alle" andre har? :)

• Liker 2
Skrevet

Visste ikke at det fantes guttefarger og jentefarger jeg. Men hvis du liker blå, velg blå ;) Som jeg og mange andre har gjentatt mange ganger til deg; hvorfor velger du ikke bare du selv liker uavhengig av hva "alle" andre har? :)

Hva synes du om denne modellen? Gjerne noen tilbakemeldinger ;)

Og hvilken farge burde jeg gå for?

Denne - https://www.zalando....12c00o-k11.html

eller

Denne - https://www.zalando....12c00o-b11.html

eller

Denne - https://www.zalando....12c00p-c11.html

AnonymBruker
Skrevet

Klarer du ikke å ta noen standpunkt selv? Ikke frekt ment, men du spør bare etter hva alle andre har. Hårvoksen som Audun bruker, Selvbruning som Audun bruker, jakken som er aller mest populær blandt ungdommer, og likeså skoene.

Mitt beste tips til deg er å finne den stilen du føler passer deg aller best. I de fargene du synes er fine. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer du ikke å ta noen standpunkt selv? Ikke frekt ment, men du spør bare etter hva alle andre har. Hårvoksen som Audun bruker, Selvbruning som Audun bruker, jakken som er aller mest populær blandt ungdommer, og likeså skoene.

Mitt beste tips til deg er å finne den stilen du føler passer deg aller best. I de fargene du synes er fine. :)

...og straks noen andre svarer noe annet endrer du mening og hva du skal kjøpe.

• Liker 1
Skrevet

Synes du får utmerkede råd av Fashioniasten, og "homo","femi" og "snobb" skal du bare drite i. De er bare en gjeng smakløse hillbillies ;)

Har en sønn på 17 selv, og vet at bevisste gutter på den alderen ønsker å gå slik

Skrevet

Synes du får utmerkede råd av Fashioniasten, og "homo","femi" og "snobb" skal du bare drite i. De er bare en gjeng smakløse hillbillies ;)

Har en sønn på 17 selv, og vet at bevisste gutter på den alderen ønsker å gå slik

Jeg driter i hva anonymbrukeren skriver, gir fulle blaffen som du sier ;)

Så sønnen din bruker også slike sko? Kan jeg spørre hvilke modell/farge? Er litt usikker på hvilke jeg skal velge vett, så kunne trengt litt inspirasjon. :)

Skrevet

Hva synes du om denne modellen? Gjerne noen tilbakemeldinger ;)

Og hvilken farge burde jeg gå for?

Denne - https://www.zalando....12c00o-k11.html

eller

Denne - https://www.zalando....12c00o-b11.html

eller

Denne - https://www.zalando....12c00p-c11.html

Likte best den som het gris/ marine. Tror kanskje skoen i taupe-fargen kan bli litt lett møkkete mens jeg personlig ikke er så glad i sorte loafers. Når det er sagt, er alle fargene veldig anvendelige, så jeg tror du vil bli fornøyd uansett hva du velger :)

Skrevet

Likte best den som het gris/ marine. Tror kanskje skoen i taupe-fargen kan bli litt lett møkkete mens jeg personlig ikke er så glad i sorte loafers. Når det er sagt, er alle fargene veldig anvendelige, så jeg tror du vil bli fornøyd uansett hva du velger :)

Takk igjen! Ja, men blir den gris/marine fargen litt for gammeldags for min aldersgruppe da, eller er de lysere farger tenåringer bruker mest i mokkasiner? Eller går det for det meste i mørkere farger, ala sorte loafers? :)

Skrevet

Jeg driter i hva anonymbrukeren skriver, gir fulle blaffen som du sier ;)

Så sønnen din bruker også slike sko? Kan jeg spørre hvilke modell/farge? Er litt usikker på hvilke jeg skal velge vett, så kunne trengt litt inspirasjon. :)

Av Zalando-skoene hadde han valgt den mørk blå eller taupe sier han! :)

Skrevet

Takk igjen! Ja, men blir den gris/marine fargen litt for gammeldags for min aldersgruppe da, eller er de lysere farger tenåringer bruker mest i mokkasiner? Eller går det for det meste i mørkere farger, ala sorte loafers? :)

Det aner jeg ikke faktisk. Har ikke sett SÅ mye på skoene til tenåringsgutter altså :P Men tror alle fargene er nokså populære :)

• Liker 1
Skrevet

Det aner jeg ikke faktisk. Har ikke sett SÅ mye på skoene til tenåringsgutter altså :P Men tror alle fargene er nokså populære :)

Hmm, okey. Tror du mørkblå mokkasiner er fint da? Skal også bruke svarte jeans. Eller blir det litt for mørkt?

Skrevet

Av Zalando-skoene hadde han valgt den mørk blå eller taupe sier han! :)

Har sønnen din mokkasiner og evt hvilken farge? :)

Skrevet

Hmm, okey. Tror du mørkblå mokkasiner er fint da? Skal også bruke svarte jeans. Eller blir det litt for mørkt?

Var de mørkeblå, ja. De så sorte ut på min pc :) Ja, tror det går veldig fint ;)

Skrevet

Har sønnen din mokkasiner og evt hvilken farge? :)

Sønnen min har minst et par av sko som er mørk blå. Han har tendens til å velge denne fargen på det meste av klær også. Sannsynligvis fordi det er en farge som passer hans naturlige farger (han er lys blond) og dessuten er det som er mest kompatibelt med det som er klassisk.

Bruker du mye sort vil jeg tro at grå er det som passer til. Syns jeg :)

Skrevet

Var de mørkeblå, ja. De så sorte ut på min pc :) Ja, tror det går veldig fint ;)

Ja, de er mørkeblå :)

Men hvor populært lyse mokkasiner aner jeg ikke. De lysere fargene jeg delte så litt "gammeldagse" ut.

Skrevet

Sønnen min har minst et par av sko som er mørk blå. Han har tendens til å velge denne fargen på det meste av klær også. Sannsynligvis fordi det er en farge som passer hans naturlige farger (han er lys blond) og dessuten er det som er mest kompatibelt med det som er klassisk.

Bruker du mye sort vil jeg tro at grå er det som passer til. Syns jeg :)

Takk. :)

Ja, blå er en veldig fin farge og bruker det selv, men som du sier så er grå også veldig fint, spesielt på svarte jeans. Men spørsmålet er jo hvor fin den lyse fargen av mokkasinene jeg delte er? Er vel sorte/blå mokkasiner som det går mest av?

Skrevet

Ja, de er mørkeblå :)

Men hvor populært lyse mokkasiner aner jeg ikke. De lysere fargene jeg delte så litt "gammeldagse" ut.

Da velger du de mørkeblå om det var de du likte best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...