Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempefin jakke som kan brukes i hverdagen, på både menn og kvinner :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke slike "vaffel-jakker". Blir for femi og snobbete.

Anonymous poster hash: c55e2...649
Skrevet

Jeg har sånn jakke :) det har også mange andre gutter på skolen min. Men nå bor jeg i et området der det er "vestkanstil" som gjelder :P

Skrevet (endret)

Jeg har sånn jakke :) det har også mange andre gutter på skolen min. Men nå bor jeg i et området der det er "vestkanstil" som gjelder :P

Hvilken jakke er det du har? :)

Og hvilke av de fem jakkene jeg delte syns du er finest?

Endret av Braah
Skrevet

Hvilken jakke er det du har? :)

Og hvilke av de fem jakkene jeg delte syns du er finest?

En som er prikk lik den i startsinnlegget ditt :)

Av de 5 som du la ut så synes nr. 2 eller 3 var finest. Men jeg synes den i startsinnlegget var finest, ville gått for den om jeg var deg, mange på min alder som går med den (er 16) :)

Synes forøvrig ikke at en 17 åring burde ta imot råd på "kjerringguiden" :P

• Liker 1
Skrevet

En som er prikk lik den i startsinnlegget ditt :)

Av de 5 som du la ut så synes nr. 2 eller 3 var finest. Men jeg synes den i startsinnlegget var finest, ville gått for den om jeg var deg, mange på min alder som går med den (er 16) :)

Synes forøvrig ikke at en 17 åring burde ta imot råd på "kjerringguiden" :P

Ah, okey. Er selv 17.

Så du har helt, absolutt, helt samme som den i startinnlegget? Er jakka veldig kort? Jeg er 186 cm, så usikker på den vil passe meg. Er du like høy?

Skrevet

Ah, okey. Er selv 17.

Så du har helt, absolutt, helt samme som den i startinnlegget? Er jakka veldig kort? Jeg er 186 cm, så usikker på den vil passe meg. Er du like høy?

"Prikk lik" var kanskje å ta i litt, men jeg har en som er ganske lik :) jeg et 175. Mannen på bildet er bare 2 cm lavere enn deg, så den passer deg helt sikkert :)
Skrevet

"Prikk lik" var kanskje å ta i litt, men jeg har en som er ganske lik :) jeg et 175. Mannen på bildet er bare 2 cm lavere enn deg, så den passer deg helt sikkert :)

Ah, jeg skjønner. Finnes den jakken du har på nettet? :)

Skrevet

Hvilken jakke bruker dere andre? Trenger litt inspirasjon vett :)

Skrevet

Personlig er jeg VELDIG lei av vaffeljakker. Mest fordi jeg synes jeg har sett de overalt de siste 5-6 årene... Men for all del, egentlig helt ok pene jakker.

Til menn synes jeg trenchcoat, safarijakker, noen skinnjakker, oilskin og tildels vest er de fineste vårjakkene til menn.

F.eks.:

40.jpg

tumblr_ncyou52b0Y1rt1ryjo1_1280.jpg

Skrevet

Personlig er jeg VELDIG lei av vaffeljakker. Mest fordi jeg synes jeg har sett de overalt de siste 5-6 årene... Men for all del, egentlig helt ok pene jakker.

Til menn synes jeg trenchcoat, safarijakker, noen skinnjakker, oilskin og tildels vest er de fineste vårjakkene til menn.

F.eks.:

40.jpg

tumblr_ncyou52b0Y1rt1ryjo1_1280.jpg

Tusen takk for svar! Fine jakker for all del, men er litt forelsket i vaffeljakker og syns dem er fine.

Hvilke vaffeljakker er det som er mest populære blant ungdommen da? Her finner man vaffeljakker, og kunne du valgt ut 1-2-3 vaffeljakker som du syns/mest populært blant ungdommen? :)http://www.careofcarl.no/no/artiklar/jakker/quiltede-jakker/index.html

Skrevet

Tusen takk for svar! Fine jakker for all del, men er litt forelsket i vaffeljakker og syns dem er fine.

Hvilke vaffeljakker er det som er mest populære blant ungdommen da? Her finner man vaffeljakker, og kunne du valgt ut 1-2-3 vaffeljakker som du syns/mest populært blant ungdommen? :)http://www.careofcarl.no/no/artiklar/jakker/quiltede-jakker/index.html

Hvorfor er det så viktig hva som er mest populært? Kan du ikke bare velge den du liker best selv? :)

Men for å spare på spm. ditt er vel Liddesdale den modellen jeg har sett mest av. Ellers har jeg også sett endel med Barbour international og Belstaff jakker.

Min personlige topp tre fra den siden:

1. Belstaff Bramley Racer:

115581_dark_black_bramley_quilt_belstaff

2.Barbour international tankerville

Barbour%20Tankerville%20Quilt%20-%20Blac

3. Syntes også at den fra Steve McQueen for Barbour var litt småkul. Misstenker at det hadde noe med foret å gjøre men...

1C5KNL4W.jpg

Skrevet

Hvorfor er det så viktig hva som er mest populært? Kan du ikke bare velge den du liker best selv? :)

Men for å spare på spm. ditt er vel Liddesdale den modellen jeg har sett mest av. Ellers har jeg også sett endel med Barbour international og Belstaff jakker.

Min personlige topp tre fra den siden:

1. Belstaff Bramley Racer:

115581_dark_black_bramley_quilt_belstaff

2.Barbour international tankerville

Barbour%20Tankerville%20Quilt%20-%20Blac

3. Syntes også at den fra Steve McQueen for Barbour var litt småkul. Misstenker at det hadde noe med foret å gjøre men...

1C5KNL4W.jpg

Okey, takker.

Hvordan er det med sko da? Er det mange som bruker mokkasiner? Er usikker på hvor populært det er.

AnonymBruker
Skrevet

Okey, takker.

Hvordan er det med sko da? Er det mange som bruker mokkasiner? Er usikker på hvor populært det er.

Er ikke noe glad i vaffeljakker på menn, liker de litt mer mandige, men nr 2 her som fashionistaen linker til syntes jeg du burde gå for. Den er litt røffere og ser ikke like femi ut som de andre, litt annerledes farge også.

Syntes veldig mange ser veldig stive ut i slike jakker, de går liksom veldig stivt og flyter mer bortover, ser veldig rart ut.

Men hvorfor skal du bry deg så mye om hva som er inn og ikke? Om du syntes det er fint med mokasiner, så bruk da det, samme om det er populært eller ikke!

Anonymous poster hash: 48052...381

Skrevet (endret)

Okey, takker.

Må du velge ting som er populært? Før eller siden vil det uansett bli upopulært og da er det bedre å kjøpe noe en selv liker :)

Men uansett:

Toms, seilersko, mokasiner/ loafers er ganske populære sommersko, ja. Personlig synes jeg de fra Tods er finest, men prisen er også deretter.

Endret av Fashionistaen
Skrevet

Må du velge ting som er populært? Før eller siden vil det uansett bli upopulært og da er det bedre å kjøpe noe en selv liker :)

Men uansett:

Toms, seilersko, mokasiner/ loafers er ganske populære sommersko, ja. Personlig synes jeg de fra Tods er finest, men prisen er også deretter.

Takker. Er ikke Tods det samme som loafers/mokkasiner?

Forresten, er det dette http://www.asos.com/Bobbies/Bobbies-Magnifique-Suede-Driving-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4765602&cid=4209&Rf989=4908&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Blue&totalstyles=129&gridsize=3

eller

http://www.asos.com/Bobbies/Bobbies-Elegant-Nubuck-Driving-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4765502&cid=4209&Rf989=4908&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Blue&totalstyles=129&gridsize=3

.... som er mokkasiner? Litt usikker på hva en tenåring bruker, mokkasiner med eller uten sånn knytegreier foran.

Skrevet

Tods er et merke. Barbour er ikke det samme som quilted ;) Men ja, de er mest kjent for sine loafers/mokasiner ja :) Tror vel begge er mokasiner (uten at jeg skal si noe for sikkert). Og begge typer sko er vel populære blant ungdom. Hva som er mest populært, vet jeg ikke. Men imo ser de med snøring foran best ut.

Skrevet

Tods er et merke. Barbour er ikke det samme som quilted ;) Men ja, de er mest kjent for sine loafers/mokasiner ja :) Tror vel begge er mokasiner (uten at jeg skal si noe for sikkert). Og begge typer sko er vel populære blant ungdom. Hva som er mest populært, vet jeg ikke. Men imo ser de med snøring foran best ut.

Da kjøper jeg meg et par Tods-sko :)

Hvilket par syns du var finest her da? http://store.tods.com/Tods/US/categories/Shop-Men/Spring-Summer/Shoes/Gommino-Driving-Shoes/c/211-TodsUS?q=:custom-asc&show=Page&page=2&load=false

Skrevet

Likte best de oransje. Men hey, du kan jo ta en titt på disse fra Massimo Dutti. Da sparer du noen tusenlapper og skoen er like pen imo. Har den samme selv i dameversjon og skoene ser veldig bra ut irl og er gode på foten :)

http://www.massimodutti.com/no/en/men/shoes/kiowa-moccasin/coral-kiowa-bow-moccasin-c1313038p5276515.html?colorId=078&categoryNav=1313038

2145022078_2_2_17.jpg?t=1427304253886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...