Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en titt på de brune jeg linket til i mitt forrige innlegg. Du finner ikke en mer allsidig farve enn det.

Fine for all del! :)

Men de blå er vel de mest populære blant min aldersgruppe eller går det i lysere farger og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men de blå er vel de mest populære blant min aldersgruppe eller går det i lysere farger og?

Du kan vel bruke ting selv om de ikke er det mest populære. Er jo ikke som om du går med en diger påskekylling på hodet. Fargene er høyst normale :)

AnonymBruker
Skrevet

Både blå og lyse passer til alle aldersgrupper. Så det er helt opp til deg hva du synes er finest :)

Anonymous poster hash: 101b3...e34

Skrevet

Du kan vel bruke ting selv om de ikke er det mest populære. Er jo ikke som om du går med en diger påskekylling på hodet. Fargene er høyst normale :)

Jeg vurderer egentlig å kjøpe meg grå Toms, også tenker jeg lyse mokkasiner, eller burde jeg kanskje gått for mørkeblå mokkasiner, sånn at skoene blir litt forskjellig?

Skrevet

Både blå og lyse passer til alle aldersgrupper. Så det er helt opp til deg hva du synes er finest :)

Har du sett noen tenåringer med svarte jeans og blå mokkasiner? :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har totalt klart å generere 214 svar her inne og på et annet forum i søket ditt etter ny jakke og sko, som er litt av en prestasjon. Likevel så har du og vi andre nesten ikke kommet det minste steg fremover..

Anonymous poster hash: ef608...824

• Liker 4
Skrevet (endret)

https://instagram.com/p/1Gz-HvQ9Ii/?taken-by=itslordsoerseth

Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne jaken? Ikke samme farge, men noenlunde samme modell. :)

Hvorfor vil du være som Lord Sørseth? Både denne tråden, den om hvordan han blir så brun og om håret hans. Han har verken god stil, lord tittelen er kjøpt for 160 kr og fyren i grunn bare en fattig kopi av Lord Disick. Hvor du kan kjøpe en liknende jakke, vet jeg dessverre ikke...

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett noen tenåringer med svarte jeans og blå mokkasiner? :)

Jeg har sett tenåringer i all slags forskjellige fargekombinasjoner på klær og sko.

• Liker 1
Skrevet

Okey okey, skjønner.

Hvordan vår/sommerjakke bruker resten, da? Trenger inspirasjon.

Skrevet

Hvorfor vil du være som Lord Sørseth? Både denne tråden, den om hvordan han blir så brun og om håret hans. Han har verken god stil, lord tittelen er kjøpt for 160 kr og fyren i grunn bare en fattig kopi av Lord Disick. Hvor du kan kjøpe en liknende jakke, vet jeg dessverre ikke...

Hehe, vet ikke.

Da har jeg kjøpt meg mokkasiner, passer perfekt. Men hvilken jakke skal man egentlig bruke med mokkasiner? Hva er det det går i?

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg mokkasiner, passer perfekt. Men hvilken jakke skal man egentlig bruke med mokkasiner? Hva er det det går i?

Så bra :) Du kan vel bruke alle slags sommerjakker/ vårjakker til loafers. Det eneste jeg synes er teit (men som jeg har sett endel av :fnise: ), er folk som går barbeint i mokasiner sammen med en tykk parkas.

Skrevet

Er Barbour Liddesdale noe tess? Syns dere den ser fin ut?

• 5 måneder senere...
Gjest Dårris
Skrevet

Stygg som faen. Likte ikke fargene. Men hadde nok vært penere om den var svart og ikke i glinsende stoff.

Skrevet

Stygg som faen. Likte ikke fargene. Men hadde nok vært penere om den var svart og ikke i glinsende stoff.

Er du mann? Isåfall tips til jakke?

Gjest Dårris
Skrevet

Er du mann? Isåfall tips til jakke?

Haha nei, det skulle tatt seg ut! Er nok en vaskeekte kvinne gitt. Men jeg kan godt finne linker til jakker jeg syns er fine. Jeg elsker klær og mote selv om klærne ikke trenger å være moteriktige for at jeg skal like dem.

Skrevet (endret)

Haha nei, det skulle tatt seg ut! Er nok en vaskeekte kvinne gitt. Men jeg kan godt finne linker til jakker jeg syns er fine. Jeg elsker klær og mote selv om klærne ikke trenger å være moteriktige for at jeg skal like dem.

Jaa, gjerne! ;)

Bare sleng ut linkene her.

Endret av Braah
Gjest Dårris
Skrevet

Jaa, gjerne! ;)

Bare sleng ut linkene her.

Det skal jeg gjøre. Bare gi meg litt tid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...