Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest et par ganger her at sukkervoks skal være veldig bra til intimvoksing. Har dere en type å anbefale, og gjerne også en side hvor de selger det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukkervoks kan du lage selv vet jeg ihvertfall :)

Venninnen min pleide å lage til oss, da smeltet hun masse sukker og hadde sitron oppi. Når det var smeltet lot hun det stå litt før hun begynte å bearbeide det med hendene.
Den voksen var helt rå, og den tok glatt alt. Billig var den og! ^^

Skrevet

Sukkervoks kan du lage selv vet jeg ihvertfall :)

Venninnen min pleide å lage til oss, da smeltet hun masse sukker og hadde sitron oppi. Når det var smeltet lot hun det stå litt før hun begynte å bearbeide det med hendene.

Den voksen var helt rå, og den tok glatt alt. Billig var den og! ^^

Jeg syns det er litt skummelt å lage selv uten oppskrift, men hvis det er noe jeg kommer til å fortsette med tror jeg at jeg prøver å finne en god oppskrift for å minske utgiftene.

Hørt mye bra om denne, men ikke prøvd den selv.

http://no.feelunique.com/p/Sugar-StripEase-Kit

Supert! Jeg prøver å bestille den og ser hvordan den er. Den er jo ikke akkrurat dyr, og det var 15 prosent avslag på siden også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker en pakke sukker, 3 ss vann og 3ss sitron saft.. La det koke til den blir gyllen brun, så heller du den i en boks(ikke bruk glass!!! Heller ikke tynn plastik), la den kjøle ned, så bruker du den. Den holder seg lenge, når man skal bruke igjen så kan man bare varme den opp i microen.

Anonymous poster hash: 10c99...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...