Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? som ikke er så altfor ille i prisen?

Har lyst på slike støvletter til et skjørt jeg har..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi kjøpte for 400 kroner på skoringen, og de kunne du snøre slik at du akn ha enten spinkle eller bollelegger :)

Skrevet

Takk for tips! er noe for mine pingle-legger.

Skrevet

De slår nok ikke mine ;) Men jeg får snart digre platåboots med spenner som jeg kan fikse tynneleggene mine, og jeg tør nesten ikke si det her siden mange kg folk ikke liker slikt så godt :P

Skrevet

Tror jeg vet hvordan sko du mener, men slått meg til ro med at jeg ikke har råd :roll: så jeg satser på støvletter men snøring!

Skrevet

Jeg kjøpte de av venninna mi for en spider-man 2 kinobillett :) Du har kanskje sett henne i byen? Grønt, rosa, lilla, gult og rosalilla hår og skalla seg på sidene under håret, de bootsene hun sprader rundt med ja, :wow:

Skrevet

Har nok sett henne ja, tøft hår! men du, vet du om de støvlettene var på tilbud eller ikke?

Skrevet

De var vanlig pris tror jeg, for det kommer slike iallfall 3 høster på rad jeg har sett på skoringen og eurosko og sko meg her og sko meg der, og da koster de 4-500 :)

Skrevet

Var på skoringen og euro-sko i dag, i tilegg til et par andre skobutikker, men de støvlettene du snakker om spidey var alt for løse i leggene :( til tross for at jeg snørte de helt igjen! nedtur. vel, fant et annet par som var litt lavere, men de var til 800 igjen.. jeg vil ha høye støvletter med snøring som passer.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...