AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Jeg har alltid hatt litt store legger, det ligger i familien på min mors side. Men jeg har ikke ankler? Det går rett ned i skoa. Det ser ut som det ligger en pute rundt anklene mine. Det er ikke vann, for det blir ikke "hull" når jeg trykker på huden.. Jeg går aldri uten strømpebukse eller bukse fordi jeg syns det er så fælt. Sommeren er et helvete for å si det sånn.. Jeg er en plus size (strl 44 i bukser) eller størrelse L eller M på overkroppen. Når jeg ser på andre plus size modeller eller andre som er MYE større enn meg så har samtlige tynne fine ankler... Noen som har tips eller noe til hva jeg kan gjøre for å få bort "puten" rundt anklene?Anonymous poster hash: 701db...6a0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Jeg har alltid hatt litt store legger, det ligger i familien på min mors side. Men jeg har ikke ankler? Det går rett ned i skoa. Det ser ut som det ligger en pute rundt anklene mine. Det er ikke vann, for det blir ikke "hull" når jeg trykker på huden.. Jeg går aldri uten strømpebukse eller bukse fordi jeg syns det er så fælt. Sommeren er et helvete for å si det sånn.. Jeg er en plus size (strl 44 i bukser) eller størrelse L eller M på overkroppen. Når jeg ser på andre plus size modeller eller andre som er MYE større enn meg så har samtlige tynne fine ankler... Noen som har tips eller noe til hva jeg kan gjøre for å få bort "puten" rundt anklene?Anonymous poster hash: 701db...6a0 Slank deg og tren. Anonymous poster hash: 6f454...635 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Slank deg og tren.Anonymous poster hash: 6f454...635 Åja det var jo et VELDIG GODT TIPS!!! Seriøst, er ikke interessert i sånne hånlige svar. Jeg spurte om konkrete tips. Jeg er fullt klar over at jeg må slanke meg. Trene gjør jeg og....Anonymous poster hash: 701db...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Tror ikke det er så mye å gjøre med. Jeg har også sånne ankler (ser ut som om leggen går rett over i fot), men har en BMI på 19. Får ikke merke når jeg trykker inn med fingeren (så etter hva jeg forstår ikke vann), men har seriøse sokkemerker hver kveld. Men om noen har tips så tar jeg gjerne i mot! Anonymous poster hash: 91d86...2ea
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Kanskje du skal få sjekket blodtrykket ditt? Svært mange av dem som har disse ankelputene har høyt blodtrykk. Anonymous poster hash: 3f9f1...9a5
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Har målt blodtrykk og det er helt supert :/ drikker også en del vann så det kan jo ikke være vann? Jeg har også sokkemerke om kvelden.. Hm.. Nei jeg aner virkelig ikke. Anonymous poster hash: 701db...6a0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Det høres ut som du samler vann der. Den trykktesten du nevner virker ikke på alle. Anonymous poster hash: 51dd2...6d6 Anonymous poster hash: 51dd2...6d6
Fashionistaen Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Anklene mine har alltid vært like tykke nesten uansett vekt, så tror ikke det er så mye Du kan gjøre med det dessverre :/
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Det høres ut som du samler vann der. Den trykktesten du nevner virker ikke på alle.Anonymous poster hash: 51dd2...6d6 Anonymous poster hash: 51dd2...6d6 Okei.. Men om det er tilfelle da, hva gjør jeg for å bli kvitt vannet? Anonymous poster hash: 701db...6a0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Det er jo senene som bestemmer størrelsen på anklene. Går ikke an å slanke bort. Tynne folk kan ha store ankler, og tykke folk ha tynne.Anonymous poster hash: 041f4...590 1
_LanciA_ Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 Hei, Du kan sjekke ut noe som heter lipødem eller lipedema. Spesielt hvis du føler at det er forskjell mellom overkropp og underkropp. Har selv alltid syntes mine bein var merkelige. Selv når jeg var 45 kg var mine legger større enn ei venninde sine som veide 140. Ikke spesielt morsomt. Vi er flere som har dette i familien. Ingen av oss er spesielt overvektige. Men det som er verre er at nå gjør de faktisk vondt. Hvis man har det hjelper slanking eller trening lite. Jeg har dette sammen med en annen sykdom. Det eneste som hjelper er manuell lymfedrenasje og kompresjonsstøy eller fettsuging. Veldig få som vet om lipødem. Men det rammer faktisk en del kvinner. Bare ett lite tips
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Om det er vann man har i føttene hjelper det å drikke te. Anonymous poster hash: abf8c...506
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #13 Skrevet 24. mars 2015 Jeg har også tykke legger og ankler. Da jeg gikk ned 15 kilo ble jeg litt smalere, men ikke veldig mye, men det hjalp litt. Har en BMI på 22 nå så er tynn. Tror det er noe vi dessverre må leve med. Hater mine bein, men hjalp jo litt å gå ned i vekt, men ja ikke mye :/ kan ikke gå med shorts eller sandaler eller noe for anklene å leggene er store. Men absolutt kanskje gå å Sjekke det grundig hvis du allerede ikke har gjort det. Kanskje du faktisk har en årsak til dette som kan løses )Anonymous poster hash: 4c567...9bf
Gjest Jon Are Skrevet 24. mars 2015 #14 Skrevet 24. mars 2015 det er hjelp å få hos de fleste klinikkene rundt i norges land. man fettsuger det området. kjæresten min har for en stund siden gjort det med innsiden av knærne, uansett hvor tynn hun var, var det fettputer der. de ble borte etter inngrepet. veldig fint gjort , sier hun selv. vet de kan fettsuge ankler også. med hilsen fra: jon are
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #15 Skrevet 24. mars 2015 Bruk støttestrømper Anonymous poster hash: acbc3...c0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå