AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Jeg er på utkikk etter en god fuktighetsmaske uten fett som gir rikelig med fukt. Har testet clinique - moisture surge, men synes ikke den gir nok fukt.. Ønsker en fuktighetsmaske som man kan påføre før man legger seg, og våkne opp med myk fuktet hud. Kan nevne at jeg har fet, fuktfattig og ekstremt sensitiv hud.Anonymous poster hash: e6b09...523
Nuttery Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Jeg syntes L'immortelle fra L'occitane er super. Har lik hud som deg.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Takk Flere? Tips gjerne om serum eller annet produkt jeg kan ha under kremen som gir masse fuktAnonymous poster hash: e6b09...523
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Jeg bruker ikke maske, men har en ansiktolje jeg er veldig fornøyd med: Blue Orchid fra Clarins. Bruker den etter at jeg har renset ansiktet om kvelden 2-3 ganger i uka. Masserer den inn og deretter på med fuktighetskrem. Har selv dehydrert blandingshud, med en del urenheter. Anonymous poster hash: 15a24...64f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 Jeg bruker ikke maske, men har en ansiktolje jeg er veldig fornøyd med: Blue Orchid fra Clarins. Bruker den etter at jeg har renset ansiktet om kvelden 2-3 ganger i uka. Masserer den inn og deretter på med fuktighetskrem. Har selv dehydrert blandingshud, med en del urenheter. Anonymous poster hash: 15a24...64f Det høres ut som noe jeg kan ha bruk for flere tips?Anonymous poster hash: e6b09...523
Blablab Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Jeg liker fuktmasken til Matis. Har ikke funnet et fuktserum jeg synes gir bra nok med fukt. Men Priori tightening serum er fantastisk, gir både fukt og fjerner nupper/tilstoppete porer hos meg. Egentlig altfor dyrt for meg, men bruker det når huden min går bananas
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Jeg liker fuktmasken til Matis. Har ikke funnet et fuktserum jeg synes gir bra nok med fukt. Men Priori tightening serum er fantastisk, gir både fukt og fjerner nupper/tilstoppete porer hos meg. Egentlig altfor dyrt for meg, men bruker det når huden min går bananas Er ikke dette mer et anti age serum? Anonymous poster hash: 8d8e8...5ee
Blablab Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Er ikke dette mer et anti age serum? Anonymous poster hash: 8d8e8...5ee Jo, det går vel kanskje under det. Jeg er bare 28 og har ikke rynker, sikkert takket være serumet Har brukt det som fukt og nuppefjerner serum, har i hvert fall fungert som det for meg.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 Jeg liker fuktmasken til Matis. Har ikke funnet et fuktserum jeg synes gir bra nok med fukt. Men Priori tightening serum er fantastisk, gir både fukt og fjerner nupper/tilstoppete porer hos meg. Egentlig altfor dyrt for meg, men bruker det når huden min går bananas Hva koster det?Anonymous poster hash: e6b09...523
Blablab Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 Hva koster det? Anonymous poster hash: e6b09...523 Har kjøpt serumet på beautybay og det kom på rundt 700,- inkludert moms for 30 ml. Synes ikke det er veldig drøyt heller om jeg bruker det hver dag. Masken kjøper jeg som oftest i salongstr. som man kan få tak i ganske billig på nett med tanke på størrelsen
skruf Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 http://www.kicks.no/origins-b732-tcbt/hudpleie/ansikt-c172/drink-up-intensive-overnight-mask-p35669 Jeg bruker denne fra Origins. Utrolig god maske som du tar på et tynt lag av og lar virke over natten. Huden blir silkemyk og fin Pluss for at den lukter godt også! Og er drøy i bruk. Jeg har fuktfattig og sensitiv hud. 1
Savannah87 Skrevet 24. mars 2015 #13 Skrevet 24. mars 2015 (endret) Har kjøpt serumet på beautybay og det kom på rundt 700,- inkludert moms for 30 ml. Synes ikke det er veldig drøyt heller om jeg bruker det hver dag. Masken kjøper jeg som oftest i salongstr. som man kan få tak i ganske billig på nett med tanke på størrelsen 700 kr? Det var drøyt og ikke noe jeg har råd til Jeg er veldig fornøyd med ffuktmasken til Matis, men måtte bytte da jeg fant ut Matis tester på dyr Bruker nå Dermalogica hydrating masque. Endret 24. mars 2015 av Savannah87
Djungelvrål Skrevet 24. mars 2015 #15 Skrevet 24. mars 2015 http://www.kicks.no/origins-b732-tcbt/hudpleie/ansikt-c172/drink-up-intensive-overnight-mask-p35669 Jeg bruker denne fra Origins. Utrolig god maske som du tar på et tynt lag av og lar virke over natten. Huden blir silkemyk og fin Pluss for at den lukter godt også! Og er drøy i bruk. Jeg har fuktfattig og sensitiv hud. Den er helt fantastisk. Har brukt opp 3 tuber av denne. Blir snart kjøpt igjen. 1
skruf Skrevet 24. mars 2015 #16 Skrevet 24. mars 2015 Den er helt fantastisk. Har brukt opp 3 tuber av denne. Blir snart kjøpt igjen. Forstår jeg godt! Er helt hekta selv, har nok fått fast plass i baderomshylla mi
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #17 Skrevet 25. mars 2015 http://www.kicks.no/origins-b732-tcbt/hudpleie/ansikt-c172/drink-up-intensive-overnight-mask-p35669 Jeg bruker denne fra Origins. Utrolig god maske som du tar på et tynt lag av og lar virke over natten. Huden blir silkemyk og fin Pluss for at den lukter godt også! Og er drøy i bruk. Jeg har fuktfattig og sensitiv hud. Googlet litt. Leste at den inneholder stoffer som står på EUs liste over allergifremkallende midler :/ Mange som er fornøyd med den også. Kan jo spørre om en prøve på den Jeg får veldig lett utbrudd på haken. Man får vel ikke utbrudd av den? Takk for tips:)Anonymous poster hash: e6b09...523
skruf Skrevet 25. mars 2015 #18 Skrevet 25. mars 2015 Googlet litt. Leste at den inneholder stoffer som står på EUs liste over allergifremkallende midler :/ Mange som er fornøyd med den også. Kan jo spørre om en prøve på den Jeg får veldig lett utbrudd på haken. Man får vel ikke utbrudd av den? Takk for tips:)Anonymous poster hash: e6b09...523 Jeg har iallefall ikke reagert på den, og jeg har reagerer veldig lett til vanlig på hudprodukter jeg ikke tåler! Be om prøve, så finner du fort utav det
Underhuden Skrevet 2. mai 2015 #19 Skrevet 2. mai 2015 Matis Youth Hydrating Mask. Ingen over, ingen ved siden.
canaomi Skrevet 4. mai 2015 #20 Skrevet 4. mai 2015 Har helt lik hud som deg. Kan absolutt anbefale glamglow thirstymud. Er en drøm å ha på ! Ellers så er matis sin fuktighets maske som hun over nevner veldig god !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå