AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Noen tips å komme med? Sliter med uren hud som lett blir blank. Hva bør jeg bruke av BB eller CC og hvilket merke? Har mineralsminke eget produkt av dette?Anonymous poster hash: d2dbf...8eb 1
Gjest imperio Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Du burde behandle urenhetene i stedet for å dekke over. Meld deg inn i "Koreansk Kosmetikk" på facebook, det er noe som heter snegle-produkter. Det er mange som har fått bort urenheter (alvorlig kvise-problemer og andre ting). Jeg har ikke prøvd dette selv, da jeg ikke sliter med urenheter, men du burde absolutt meld deg inn og les om snegleprodukter under filer på gruppen. Du kan også se litt i tidslinjen etter folk som har lagt ut før/etter bilder. Lett blank vil vell si fet hud?
Mistenksom Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Jeg går på medisinsk behandling mot akne, fungerer bra det, men har fortsatt behov for å dekke over tidligere arr.
Gjest imperio Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Jeg går på medisinsk behandling mot akne, fungerer bra det, men har fortsatt behov for å dekke over tidligere arr. Anbefaler fortsatt at du sjekker ut snegleprodukter. Ser mange som har lagt ut før/etter bilder, og du trur det ikke før du ser det selv. Jeg bruker CC cream fra Gosh, men jeg har ingen urenheter, så vet ikke om du behøver noe tykkere og mer dekkende. CC cream er farge korrigerende, så du burde heller gå får en foundation eller en tykk BB cream.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Bb cream. Jg bruker garnier, er allergisk mot alt mulig og får lett uren hud, men den dekker godt og tetter ikke igjen Anonymous poster hash: ba241...fa4
Underhuden Skrevet 2. mai 2015 #6 Skrevet 2. mai 2015 Jeg anbefaler denne http://www.schrammek...g/blemish-balm/. Denne er meget kurant for en typisk aknehud, og inneholder gode ingredienser som reparerer huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå