Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Rosa
Skrevet

har en kjæreste som i de store trekk er helt fantastisk - men er et par ting som har forfalt veldig i løpet av de 5 årene vi har vært sammen. Utseendet hans, og sexlivet vårt.. :-(

Han spiser utrolig usunt og vil aldri være med på noen som helst aktivitet som kan minne om trening lenger, selv om han var skikkelig treningsfreak da jeg møtte ham (og ja, jeg synes det er mye mer sexy med muskler enn med ølmage og vil gjerne ha han i litt bere form igjen).. Som antagelig er linket til at han ikke lenger har særlig lyst på sex (iallefall ikke med meg) og siden jeg har veldig sexlyst pleier jeg å omtrent hive meg over ham de få gangene han virker lysten... Ikke lurt?

I det hele tatt lurer jeg på om noen har noen forslag til hvordan jeg skal få ham til å bli mer interessert i å holde seg fin for meg uten at det blir altfor tydelig at jeg har fått ham til det?

Manipulere ham bittelitt og få ham til å jobbe litt hardere for å "holde på ham" på noen måte? Vi bor sammen og han vet vel egentlig at det skal mye til før jeg forsvinner,... men...

Er litt vanskelig å få formulert dette riktig, men fint om noen skjønner meg :) Håper på noen bra råd, og takk for at du orket å lese dette :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hillary..
Skrevet

Hvorfor spiser han så usunt og ikke vil være på noen aktvtet som kan minne om trening da? Hvor lenge har dette pågått? Kan det ha noen bakenforliggende årsak? Psykisk? Humør? Siden han ikke vil ha sex heller...

Kan du ikke lage litt god og sunn mat?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tøm huset for godterier. Skjær opp grønnsaker og sett på bordet i stedenfor. Gjerne med en light-dip.

Gi ham komplimenter, kjøp noen nye klær til ham. Og eller godlukt.

Når dere er på handletur, lokker du ham med inn på Beathe Uhse/Kondomeriet.

Legg noen blader rundt i huset (gjerne på toalettet for menn leser blader på toalettet) f.eks. Shape-Up eller Mann eller andre helse/idè-blader.

Gjest Anonymous
Skrevet

Begynn å snakk om noe artig f.eks. å spille golf/tennis/squash/eller noe annet. Når han blir interessert, så la han tro at det var han som gav deg en god idè og bli veldig glad fordi du trodde at han mente at dere skulle begynne på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...