AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Jeg har snakket med flere på tinder og merker ofte at samtalen plutselig stopper opp. Da har vi feks snakket om jobb, studier, hvor vi bor, interesser, ol. Akurat nå snakker jeg med en trivelig type, som jeg gjerne vil snakke mer med. Det virker som samtalen har stoppet opp, men det virker ikke som det er fordi jeg/han ikke er interessert lengre. Vi stiller spørsmål, svarer og prøver gjerne å spørre noen oppfølgingsspørsmål. Men så stopper samtalen litt og tindermatchen min sender en smiley (uten å skrive noe, skjedd flere ganger). Virker som han kanskje ikke vet hva han skal si, men at han likevel ikke vil stoppe å prate. Så ja, jeg trenger tips om hva vi kan snakke om! Når er det ok å spørre om han feks er med på å treffes? Og er det lurt å avklare på forhånd hva man er ute etter på tinder (er jo kleint å møte en som er giret på sex, når jeg ikke er det). Anonymous poster hash: c19de...31f
dillyduzit Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 .. Hvorfor ikke bare spørre han ut med en gang istedet for å ha en lang, lang samtale om ting dere kunne ha snakket om sammen - face to face? 2
sjonkelrolf Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Ja, dette er noe som jeg også har opplevd i det siste. Får match, sender noen meldinger. Men plutselig stopper samtalen helt opp.
pressplay Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Det blir fort kjedelig å sende meldinger fram og tilbake fordi det ofte går litt tid mellom meldinger. Da er man ikke i samme modus hele tiden og ting blir fort stakato. Jeg foreslår at du inviterer på en date og på forhånd gjør det klart at du ikke bare er ute etter sex 1
sjonkelrolf Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 Det blir fort kjedelig å sende meldinger fram og tilbake fordi det ofte går litt tid mellom meldinger. Da er man ikke i samme modus hele tiden og ting blir fort stakato. Jeg foreslår at du inviterer på en date og på forhånd gjør det klart at du ikke bare er ute etter sex I de tilfellene samtalen har stoppet opp har jeg faktisk avsluttet.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Nå vet ikke jeg hva Tinder er, men et sjekkested tror jeg iht innleggene . Hva med samfunn, politisk interesse, hvilke samfunndugnader han er med i (hagelag, fotball, fotoklubb el), reiser, historie eller framtidsdrømmer? Anonymous poster hash: 21045...409
Gjest klatrefrøkna Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 (endret) stille hverandre masse randome spørsmål på tinder til hverandre i starten typisk teite/morsomme spørsmål som favorittmat, musikksmak, husdyr, framtidsplaner osv Endret 23. mars 2015 av klatrefrøkna
Ok2k Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Hvorfor prioritere det å snakke noe særlig sammen på Tinder egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå