Gå til innhold

Den Hemmelige hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har kjøpt meg denne fargeboka og koser meg med det?

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den nylig og har ikke helt kommet i gang med den, men jeg gleder meg veldig!

Skrevet

Jeg har sett den og det ser veldig interessant ut. :jepp: Jeg kommer nok til å forære meg litt sånn glede.

Skrevet

Jeg har den, koser meg skikkelig med den :-)

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg har den. Koser meg! :jepp: bruker dere blyanter eller tusjer/fineliner?

Gjest Cevita
Skrevet

Jeg har også kjøpt den. Bruker fineliner, men må nok ut å kjøpe meg flere så jeg får flere farger og velge mellom.

Herlig antistressaktivitet!

Skrevet

Jeg har kjøpt den :) I tillegg har jeg printet ut mange fine motiver fra Pinterest :) Gøy og avslappende.

Skrevet

Eg har kjøpt den, og brukar både fargeblyantar og tusjar. Veldig avslappande å drive med. Nokon som er ferdig med nokon teikningar, og som vil vise? :popcorn:

Skrevet (endret)

Hmmm.

Dette er nytt for meg.

ettersom dere koser dere så med dt vil dere kanskje forklare litt nærmere hva det er?

:)

never mind. Googla;)

Ja, sånne bøker ar jeg hatt mange av gjennom årene. Søstrene Grene har hatt noen små.

Artig å holde på med :)

Endret av Rotemor
Skrevet

Rotemor: Fargeleggingsbok :)

Anbefaler å sjekke ut instagram for ferdige bilder, mye fint der :)

• Liker 1
Skrevet

Hurra, det er ikke bare meg!

:lol:

Skrevet

Hvorfor har jeg ikke hørt om denne før? Måtte rett og slett bestille den nå med én gang :laugh: Gleder meg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den! Bruker staedtler og noen nesten helt like finelinere fra nille. samt noen andre tusjer som er mer "tusj" :)

Er så avslappende og stresser helt ned!

Anonymous poster hash: 3ee73...d6d
Skrevet

Rotemor: Fargeleggingsbok :)

Anbefaler å sjekke ut instagram for ferdige bilder, mye fint der :)

Eh....

Hva søker jeg etter da?

• Liker 1
Skrevet

Eh....

Hva søker jeg etter da?

#johannabasford er hashtaggen jeg har brukt for å se :-) så har jeg bare trygt meg videre derfra

Skrevet

#johannabasford er hashtaggen jeg har brukt for å se :-) så har jeg bare trygt meg videre derfra

Takk!

Skrevet

Får en 30-pakning med Staedtler triplus (og masse annet) her:

http://www.cultpens.com/i/q/SD31260/staedtler-triplus-fineliner-30-pen-set

Me jeg sliter med at det ikke blir pent med disse, synes de blør mye over i hverandre. Det kan hende det er fordi jeg holder på med postkortversjonene av den hemmelige hagen, og jeg tror de bare er forminskede versjoner av de som er i boka. Veldig lett å bomme. :)

Skrevet (endret)

Jeg har lyst på den boka, men akkurat nå har jeg Kreativitet og mindfulness. Mønstre av planter og dyr. Masse flott i den også. Har brukt fargeblyanter men har veldig lyst på staetdler også.

Da jeg kjøpte boka måtte jeg plastre fingeren min dagen etter, fikk gnagsår på fingeren :fnise:

Endret av Avalon
Skrevet

Jeg har den, bruker fargeblyanter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...