AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #1 Skrevet 23. mars 2015 Noen som kjenner seg igjen?. Jeg var ute med daten min i går. Tankene surret.. Kjente meg usikker på om han "egentlig" er interessert. Vi har hatt møtt og hatt sex med hveandre mange ganger, men jeg er fortsatt redd for at jeg ikke er bra nok for han. Anonymous poster hash: 676d4...526
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #2 Skrevet 23. mars 2015 Hva har han gjort/sagt for å vise at han virkelig liker deg da? Er dere enige om å ikke treffe andre? Tar han ofte initiativ til å treffes? Anonymous poster hash: 1bcfd...642
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #3 Skrevet 23. mars 2015 Noen som kjenner seg igjen?. Jeg var ute med daten min i går. Tankene surret.. Kjente meg usikker på om han "egentlig" er interessert. Vi har hatt møtt og hatt sex med hveandre mange ganger, men jeg er fortsatt redd for at jeg ikke er bra nok for han.Anonymous poster hash: 676d4...526 Det er nok mange som har det som deg, TS, mye usikkerhet i en datingfase. Hvorfor er du redd for at du ikke er bra nok for ham? Er det fordi du er usikker på deg selv eller er det noe han gjør/sier som gjør deg usikker? Anonymous poster hash: 5a389...087 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #4 Skrevet 23. mars 2015 Det er nok mange som har det som deg, TS, mye usikkerhet i en datingfase. Hvorfor er du redd for at du ikke er bra nok for ham? Er det fordi du er usikker på deg selv eller er det noe han gjør/sier som gjør deg usikker? Anonymous poster hash: 5a389...087 Godt at jeg ikke er alene. Ja, det er oppførselen hans. Han har en veldig pen venninne, som bor i en annen by. De har vært kjærester før. Hvis han poster på facebook at han er ute å spiser på resturant, på kino eller lignende, så dukker det opp kommentarer fra venninnen under. Han svarer, og hun svarer tilbake. Mens jeg sitter der og tenker: "merkelig situasjon". Jeg er veldig redd for at jeg ikke kan måle meg med denne venninnen, og at hun er en nummer 1 for han. Han vet at jeg er usikker på det. Men han beroliger meg ikke godt nok. Jeg blir surrete i hodet av denne datinga Anonymous poster hash: 676d4...526
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #5 Skrevet 23. mars 2015 I går var vi ute på resturant å spiste. Da kom det kommentarer fra venninnen: "er du på resturant igjen? Nei nå får du gi deg, har du ikke annet å gjøre på? " Anonymous poster hash: 676d4...526
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Jeg vet hvordan dette føles. Han siste jeg hadde et FF forhold til følte jeg meg aldri bra nok for, men sannheten var at jeg var mer enn bra nok. Han hadde tilogmed bestevenner han snakket dritt om, og ingen var rett og slett bra nok for han. Jeg tror han slet noe med seg selv... Han var alltid den kjekkeste, best trente, hadde mest penger, hadde den fineste leiligheten, den beste jobben, den beste familien, de fineste klærne, osv osv osv.. Jeg ble sliten av han, så håper ikke din er slik! Kan jeg spørre eksakt om hva som du føler ikke er bra nok? Er han mye penere enn deg, større status osv? Skjønner ikke helt greia. Anonymous poster hash: 6883a...8a3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Godt at jeg ikke er alene. Ja, det er oppførselen hans. Han har en veldig pen venninne, som bor i en annen by. De har vært kjærester før. Hvis han poster på facebook at han er ute å spiser på resturant, på kino eller lignende, så dukker det opp kommentarer fra venninnen under. Han svarer, og hun svarer tilbake. Mens jeg sitter der og tenker: "merkelig situasjon". Jeg er veldig redd for at jeg ikke kan måle meg med denne venninnen, og at hun er en nummer 1 for han. Han vet at jeg er usikker på det. Men han beroliger meg ikke godt nok. Jeg blir surrete i hodet av denne datinga Anonymous poster hash: 676d4...526 Drit nå i denne venninnen. Det essensielle er hvorvidt han forplikter seg til deg, prioriterer deg og innlemmer deg i livet sitt. Det virker som om du bare overbeviser deg selv om at denne eksen er problemet, når realiteten er at han ikke er helt interessert i deg. Anonymous poster hash: 1bcfd...642 2
nothing is forever Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 Du bare føler at han ikke elsker deg. Been there done that.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Du bare føler at han ikke elsker deg. Been there done that. Jeg tror at han bryr seg litt om meg... Så jeg føler ikke helt direkte at han ikke liker meg for å si det sånn. Anonymous poster hash: 676d4...526
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Drit nå i denne venninnen. Det essensielle er hvorvidt han forplikter seg til deg, prioriterer deg og innlemmer deg i livet sitt. Det virker som om du bare overbeviser deg selv om at denne eksen er problemet, når realiteten er at han ikke er helt interessert i deg. Anonymous poster hash: 1bcfd...642 Jeg tror at jeg betyr noe for han. For jeg har klart å lese signaler som kan tyde på at han er redd for at jeg skal stikke. Jeg har sagt til han at han kan bare gå tilbake til eksen hvis det er hun han vil ha. Men da har han sagt at han føler jeg sier det fordi jeg vil bli kvitt han. Han er ikke interessert i å gå tilbake til eksen uansett om hun vil ha han tilbake, sier han. Jeg er redd han lyver. Tenker mange tanker. Jeg er redd for at han har blitt glad i både eksen og meg. Redd for at han vil ha i pose og sekk. Føler at han er blitt glad i å ha meg i livet sitt ihvertfall. Anonymous poster hash: 676d4...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå