Gå til innhold

hva er sannsynligheten for at man er blitt gravid når man ikke kjenner murring/voksende livmor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er ca 12 dpo idag og er kvalm og hadde forstoppelse igår og mageknip. Har ømme bryster men kjenner ingen murring... kjenner jeg har oppkastet i halsen på en måte, og kjenner tidvis diaresmerter..

kan det være at jeg er gravid eller er jeg rett og slett bare syk?

Anonymous poster hash: c9461...353
Videoannonse
Annonse
Skrevet

omgangssyke er ute å går nå visst. kan være dette..

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, det er i så fall ekstremt tidlig å få symptomer. Men hos meg kom forstoppelse veldig tidlig, sammen med ømme bryster (som jeg aldri har ellers).

Anonymous poster hash: c7a10...ba3

AnonymBruker
Skrevet

ts her...

kjente du murringer i livmoren? Eller kom det senere?

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er noe statistikk på det, men jeg tenker det er uansett en sannsynlighet for å være gravid hvis man ikke har fått mensen :)
lykke til!

Anonymous poster hash: 36466...dcc
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn 10 dpo sist og jeg var matforgiftet. Du må ta en test, ingen her som kan vite om du er gravid.

Anonymous poster hash: 23008...9ef

Skrevet

Hadde dere sex ved EL er det ca 20% sannsynlighet for graviditet.

Skrevet

jeg hadde murringer fra ca 3 dager før forvenet mens, de fortsatte etter IKM. testet negativ på IKM og positiv 3 dager etter ;)

AnonymBruker
Skrevet

ts her...

jeg var bare syk. Begynte å blø idag. Murringer er vel en ganske vesentlig del av symptomer på graviditet, så om man ikke kjenner murringer innen 13 dpo så kan man vel ganske sikkert anslå at man faktisk ikke er gravid. :vetikke:

Skrevet

ts her...

jeg var bare syk. Begynte å blø idag. Murringer er vel en ganske vesentlig del av symptomer på graviditet, så om man ikke kjenner murringer innen 13 dpo så kan man vel ganske sikkert anslå at man faktisk ikke er gravid. :vetikke:

Nei det kan man da absolutt ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...