Gå til innhold

Skulle ha møte med min saksbehandler på nav men fikk sms om at den var avlyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på Aap på tredje året nå, og aap mine fikk jeg forlenget til 31 mars.

Ringt og ringt og til slutt fikk jeg snakke med min saksbehandler, fikk satt opp møte som skulle vært for ei uke siden. Men dagen før fikk jeg sms om at den var avlyst og at jeg skal få ny innkallelse i posten.

Skal jeg bare vente nå? Er redd for at pengene bare stopper, om jeg ikke har møte snart. :(

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 9b260...a2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

AAP forlenges automatisk inntil 4 år dersom det foreligger en godkjent aktivitetsplan. Så lenge aktivitetsplanen din ligger lengre frem enn 31.3 er det ingen fare for stans. Regner med saksbehandleren din har kontroll på dette.

Anonymous poster hash: 4e2b0...b07
AnonymBruker
Skrevet

AAP forlenges automatisk inntil 4 år dersom det foreligger en godkjent aktivitetsplan. Så lenge aktivitetsplanen din ligger lengre frem enn 31.3 er det ingen fare for stans. Regner med saksbehandleren din har kontroll på dette. Anonymous poster hash: 4e2b0...b07

Vi ble enige om å ha møte feb/mars, men ingenting har skjedd. Helt siden februar har jeg ringt og ringt for å høre om vi i det hele tatt skal ha møte. Og ble avlyst. Tror planen går til mars.

AnonymBruker
Skrevet

Du har vel en kopi av aktivitetsplanen så du kan sjekke dato? Som regel settes dato på aktivitetsplan noen måneder lengre frem enn dato for vedtak, nettopp for at det ikke plutselig skal gå ut.

Anonymous poster hash: 4e2b0...b07
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel en kopi av aktivitetsplanen så du kan sjekke dato? Som regel settes dato på aktivitetsplan noen måneder lengre frem enn dato for vedtak, nettopp for at det ikke plutselig skal gå ut. Anonymous poster hash: 4e2b0...b07

Det står planperiode: 01.01-31.03

AnonymBruker
Skrevet

Det står planperiode: 01.01-31.03

Ring 5555 3333 og be om at saksbehandler ringer deg tilbake angående aktivitetsplan dersom vedkommende er overarbeidet/syk eller noe annet, så kan dere avtale innhold i aktivitetsplan over telefon og så får du i posten og sender signert i retur.

Anonymous poster hash: af53f...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...