Gå til innhold

er hunden eller katten eller... syk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske ofte her inne leser jeg tråder om eiere av katter og hunder som lurer på om deres kjæledyr er syk. Gjerne kommer hele historien om det i tillegg.

Jeg skjønner veldig godt at mange ønsker å rådføre seg inne på et forum. Men det er mer viktig å tenke på at et fåtall her inne er noen fagfolk innenfor dette. Mulig det sitter noen vetrinærer her men man vet aldri. Det beste når man lurer på noe er å ringe dyrlegen. Heller engang for mye enn for lite. Om dyret faktisk er sykt kan alle svarene på kg eller ventingen på dem være til ingen nytte.

Ring dyrlegen hvis ditt dyr er dårlig eller ved mistanke om det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest imperio
Skrevet

Et lite tips, kastrert hannkatt? Mjauer og "syter"? Spiser eller drikke ikke? Klarer ikke å urinere? Skriker ut som om han har vondt når du røren magen under løft? oppkast? - Dra til dyrelegen så fort som fy.
Mest sannsynlig urinstein og dette kan føre til død om man venter i et døgn. Bedre å dra til dyrlegen og få den fjernet, enn å vente og håpe på at den kommer ut av seg selv.

Katten min døde av dette, da foreldrene mine mente jeg var hypokonder på katten's vegne. Dagen etter var han død :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...