AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Jeg var på fest igår med en fyr jeg har data noen ganger. Vi har ikke ligget med hverandre endaog heller ikke kysset. Han er en veldig rolig fyr og hyggelig fyr. Jg kjenner at jeg er interessert i han, men er litt usikker på om jeg har ødelagt det etter igår. Jeg ble kjempefull på festen. Jeg var skikkelig sulten da jeg begynte å drikke og det var ei venninne der som jeg ikke hadde sett på noen måneder så ble gira opp av det og. Jeg husker ikke så veldig mye annet enn at han holdt håret mitt da jeg spydde på vei hjem. Og at jeg støttet meg oppetter han da vi gikk hjem. Jeg våknet opp med dundrende hodepine idag og etter en prat med ei venninne så skjønte jeg at jeg kanskje hadde driti meg ut. Hun sa at jeg hadde blitt helt borte allerede kl 22, da de andre skulle ut hadde daten min foreslått å føgle meg hjem for å få meg til sengs. Og at rundt kl halv 1 hadde venninna mi fått melding fra han om at jeg var i seng. Jeg pleier aldri å bli så full og jeg sendte han en melding idag på facebook der jeg unnskyldte meg og sa at jeg ikke pleide å bli sånn. Han sa det var greit og at alle hadde noen sånne kvelder, men jeg synes han virket veldig kort med meg. Vi prata ikke lenge fordi han sa han måtte studere. Jeg har ikke hørt noe fra han siden og er redd jeg har ødelagt ting - Jente 22 Anonymous poster hash: 32cb4...f52
Gjest HeiHade Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Vel. Det er ikke særlig sjarmerende å drikke seg snydens og kaste opp og legge seg, men det er vel fremdeles håp med en fyr som var villig til å følge deg hjem og holde håret ditt. Du får vel bare bevise på neste fest at du ikke alltid blir sånn. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå