Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, i går ble iphone 6 min stjelt:(

Har aktivere fond my iPhone tror jeg, men får ikke noe treff.

Jeg har brukt dagen idag på å lese på nettet. Kan de bruke telefonen min? Kan de gjenopprette den på iTunes og bruke den? Da vil iallefall alt bli slettet, ikke sant?

Har masse bilder som jeg ikke har kopiert og jeg vet ikke om jeg aktiveringslåsen.

Skal anmelde i morgen til politet!

Så sykt kjedelig!! Håper bare at INGEN får brukt den videre!!

Anonymous poster hash: 1f291...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så utrolig kjedelig at din iPhone 6 ble stjålet! Håper du finner den snart.

Jeg har bare et lite tips som kanskje kan hjelpe litt til. Jeg går ut ifra at du allerede har en iCloud-konto du kan logge inn på. Under Settings/Innstillinger i iCloud finner du alternativet "Find my phone" og der haker du av for "ON".

Skrevet

Om den har vært knyttet mot iCloud på en eller annen måte, får de ikke brukt den eller resatt den til fabrikkinnstilling uten at du slår av find my iPhone eller de har ditt brukernavn og passord til iCloud.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være kjip... men selv om du finner den så får du nok den ikke tilbake. Du kan ringe til politiet og si at du vet hvor den er, men de kommer mest sansynlig til å henlegge saken.

En venninne av meg fant igjen Macen sin på en adresse ikke så langt vekke fra der den ble stjålet (de hadde innbrudd) og da sa de at de ikke hadde tid til saken.

I så fall må du be noen store karer å banke på døren til tyven og kreve den tilbake.

Anonymous poster hash: d9fc7...3fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...