MiriamH Skrevet 22. mars 2015 #1 Skrevet 22. mars 2015 Hei. Jeg har lest litt rundt på nettet om nyresvikt, fordi jeg føler meg utrolig slapp og dårlig. Symptomer jeg har: Mørk, lite urin (ligner på cola), lite avf, smerter(øm) i øvre del av magen, hjertebank (urolig hjerte), hevelse i bein og utrolig øm i hele kroppen. Jeg er 1.65 høy og vei 58 kg, så vil ikke tro jeg er overvektig heller. Men jeg er kjempe redd nå, og får ikke sove.. Jeg har slitt med å sove over lengre tid, nedsatt matlys (kvalm og brekninger). Noen som har noe tips? Hilsen Miriam, 20 år
_LanciA_ Skrevet 22. mars 2015 #2 Skrevet 22. mars 2015 Tror du at du har nyresvikt så reiser du på legevakten!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Skrevet 22. mars 2015 Lege i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 7ea5a...dc1
Magnifique Skrevet 22. mars 2015 #4 Skrevet 22. mars 2015 Hei! Jeg skal ikke forsøke å gi deg et svar på hva dette kan være på KG, men symptomene du beskriver (spesielt smertene i magen, hevelsene i beina og farget urin) tenker jeg at du bør ta på alvor. Jeg hadde virkelig tatt turen på legevakten ikveld/natt! Eventuelt kan du ringe 113. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #5 Skrevet 22. mars 2015 Hei. Jeg har lest litt rundt på nettet om nyresvikt, fordi jeg føler meg utrolig slapp og dårlig. Symptomer jeg har: Mørk, lite urin (ligner på cola), lite avf, smerter(øm) i øvre del av magen, hjertebank (urolig hjerte), hevelse i bein og utrolig øm i hele kroppen. Jeg er 1.65 høy og vei 58 kg, så vil ikke tro jeg er overvektig heller. Men jeg er kjempe redd nå, og får ikke sove.. Jeg har slitt med å sove over lengre tid, nedsatt matlys (kvalm og brekninger). Noen som har noe tips? Hilsen Miriam, 20 år Du må reise på legevakt om du tror du har det.Anonymous poster hash: d42f0...58c
Diafragma Skrevet 23. mars 2015 #6 Skrevet 23. mars 2015 Symptomene du beskriver er såpass alvorlige at de straks må taes på alvor. Jeg er mer bekymret for leveren din enn nyrene, selv om dette er helt umulig å si noe sikkert om. Følg de rådene du har fått her. Dra på legevakten eller ring ambulanse. Det er derfor vi har et døgnbemannet helsevesen!
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #7 Skrevet 23. mars 2015 Hvordan gikk det ts? Fikk du kommet deg på legevakta? Håper det ikke er noe alvorlig Anonymous poster hash: e01c3...0f4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 Jammen kjære deg da. Du må ringe lege/legevakt. Det er et fåtall her inne som er leger og kan klare å gi deg en diagnose over internett. Ta heller kontakt med lege slik at du kan få en ordentlig undersøkelse Anonymous poster hash: e3229...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå