Flowery Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 Når man blir gravid, hva er de første symptomene (bortsett fra at man ikke får mensen) og når pleier de å komme? Dersom man blir kvalm, når pleier det å skje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 du kan bli kvalm ganske tidlig. Rundt den tiden en venter menstruasjon. Ellers står det en symptom liste på denne siden : http://krakle.com/ventenett/tegn.html det og på www.barnimagen.com, står det om symptomer en kan få... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #3 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg ble kvalm dagen etter at vi begynte å prøve og er det enda! Det er nå noen uker siden. Kan det være at jeg har blitt gravid og kjenner det med èn gang? Må bare si at jeg har alltid kjent symptomer veldig tidlig uansett hva det har vært. Vet alltid når jeg holder på å bli syk osv. Har veldig innsikt i egen kropp. Noen som vet om det er mulig å kjenne det så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 19. august 2004 #4 Del Skrevet 19. august 2004 Tja, har sett noen her inne som har sagt at de har kjent det bare etter noen dager etter befruktning. Men jeg tror det er veldig lett å lure seg selv... Ta en test den dagen du forventer mens, du. Det er den eneste måten å være helt sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 26. august 2004 #5 Del Skrevet 26. august 2004 Det første jeg merket for 8 år siden, borsett fra ømme bryster var at kaffen plutselig begynte å smake helt jæ...... Det har jeg hørt andre også som merket/hadde. Kaffen smakte løye her om dagen, og jeg ble litt forhåpningsfull. MEN så var det på tide å rense kanna. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå