Gå til innhold

Huawei ascend mate 7 VS iPhone 6/5s (og kanksje samfung?)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har nå iphone 4, men trenger virkelig ny mobil da den er utrolig gammel nå. Alle som har iPhone 6 virker å være fornøyd med den, men er usikker på om jeg vil følge den trenden med iphone bare på grunn av populæriteten. Har lest en del om Huawei mobilen og vurderer den. Noen her som har den? Hva synes dere om den? Vet dere eventuelt hvordan den er i forhold til enten iphone eller samsung mobiler? Klarer virkelig ikke å bestemme meg, tenker også litt på Samsung s5, men trenger litt andres meninger..

Anonymous poster hash: 82974...4b2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og beklager skrivefeilene i overskriften, skal selvfølgelig stå "kanskje" og "samsung".

Anonymous poster hash: 82974...4b2
Skrevet

Gikk fra iPhone til android og irriterer meg daglig over hvor tungvint android er når man er vant til iOS.

Skrevet

Gikk fra iPhone til android og irriterer meg daglig over hvor tungvint android er når man er vant til iOS.

How so?

Skrevet

Du er klar over at Mate 7 er 6" stor, mens iPhone 5S er 4"? Det er en utrolig stor forskjell på dem.

Skrevet

Blir vel litt som å gå fra lekebil til Ferrari.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir overhodet ikke fortrolig med tastatur/stavekontroll feks. Jeg bruker mer tid på å skrive meldinger med Samsung Galaxy S5 enn med iPhone.

Menyen er knotete. Den sluker batteri.

Pluss for at det er enklere å overføre ting til den og at man får programmer som feks utorrent til den. Men ellers greier jeg ikke skryte av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...